Штендери для кафе

Штендери для кафе

Навіщо кафе потрібен штендер

Замовити штендер для кафе це як придумати для нього назву або розробити проект вивіски - аналогічний за важливістю крок в довгостроковому стратегічному плануванні бізнесу. На нього як на бізнес-інструмент можна покласти багато функцій, від нативної реклами до комунікації. Давайте розглянемо найбільш перспективні з них, які нам довелося відстежити на прикладах наших замовників в Україні. Штендер для кафе:

Пряма комунікація

Стрітлайн виконує роль сполучної ланки з потенційним клієнтом. Звертаючи на себе його увагу, він ініціює комунікацію з ним, починає зоровий і прямий діалог. Клієнт відразу дізнається, що і в якому вигляді чекає його в цьому кафе - хачапурі або грецька піта, крафтове пиво або натуральні вина, піца або устриці.

Конкурентна перевага

Рішення купити штендер має логічно з'являтися там, де є потреба в конкуренції. На ринку кафе ця потреба вище за інших, принаймні в Києві. Виносні щити для кафе - це засіб презентації своєї унікальної пропозиції. На них можна заявити про свою конкурентну перевагу - продукт, спеціальну послугу, акцію, тим самим дати клієнту можливість порівняти ваш сервіс з іншими. Напис "матча-десерти" серед пропозицій круасанів має всі шанси сформувати потужний потік клієнтів, орієнтованих на трендові та вишукані солодощі. Ми про це.

Реклама

Мабуть, реклама на штендері високоефективна, тому що транслюється відразу цільової аудиторії. Людина, яка не хоче ні каву, ні брускетту, пройде повз стрітлайна кафе, а той, хто не проти перекусити або посидіти з друзями, зайде. Той, хто хоче морепродукти, не піде в хачапурну. Той, хто не любить східну кухню, вибере європейську. І так далі.

Є думки, що формат реклами на стрітлайні сприймається на вулиці активніше, ніж на банері, наприклад (є таке поняття "банерна сліпота", коли аудиторія вже автоматично ігнорує велику рекламу).

Більш того більшість носіїв зовнішньої реклами буде виглядати неорганічно біля закладу. Ні POS, ні стела "не зайдуть" у вхідній групі. Хіба що пілон - у Макдональдс він непогано працює.

Інтерактив

На головних або туристичних вулицях, в центрі пішохідних потоків саме штендер має шанс відвоювати клієнта без особливих уподобань у їжі.  Такий штендер не обов'язково повинен містити рекламу, але меседж, якесь послання зобов'язаний. Наприклад, гумор як потужний інтерактивний інструмент для взаємозв'язку. Гумор точно вибере "всеїдний" клієнт. Напис "суп дня: сльози твоїх ворогів" може викликати посмішку у такого і він зайде в кафе суто заради інтересу, а не тому що ви подаєте холодні літні супи.

Такий прийом з інтерактивним спілкуванням може ефективно працювати в щільному конкурентному середовищі, де навколо одні гриль-бари, пельменні та шаверми.

Виготовлення штендера для кафе буде конвертуватися за умови його високої якості і дизайну. Важливо розуміти, що штендер - це демонстрація вашого кафе в мініатюрі. Він повинен відповідати стилю і тону закладу, органічно поєднуватися з іншим його контентом, збігатися з уявленнями клієнта.