Штендер для салону краси

Штендер для салону краси

5 способів використовувати штендер для салону краси

Наштовхнутися в Києві на штендер для салону краси не складно, особливо в спальному масиві з великою концентрацією аналогічних сервісів. Будемо чесними, їх присутність в центральних районах критично нижча, тому що зазвичай це територія гігантів індустрії краси. Сучасні великі б'юті-мережі або франчайзі салони з комплексним сервісом, включаючи рітейл преміальних б'юті-брендів, і навіть інститути та школи краси отримують аудиторію, яка сьогодні НЕ дивиться на вуличні штендери. Виносні щити для салону краси цієї формації вже не входять у список інструментів його маркетингової стратегії.

Якщо бізнес не претендує на описаний рівень, ідею купити штендер для салону краси варто включити в арсенал рішень комплексного просування. Мова про салони, які закривають не комплекс, а частину базових потреб клієнта, ті, в яких максимум до 2-3 залів: нігтьовий, перукарський, brow/lash-бар. Стрітлайн в такому випадку буде історією про те, як підвищити продажі за допомогою контенту (на конкретному зовнішньому рекламному засобі). Але не тільки про це, давайте обговоримо, про що ще.

Первинне просування 

І хоча ринок буквально перенасичений в Україні, б'юті-салони не перестають з'являтися. Якщо Ви також ось-ось запустили бізнес, цілком логічно замовити штендер для салону краси. Мало сьогодні просто горіти справою і набрати команду майстрів, потрібно щоб про вас дізналися, бажано відразу якомога більше людей. З мінімальним вкладенням це допоможе зробити саме штендер. Він буде первинно привертати увагу і робити "холодні" продажі. Для цього краще оформити його в навігаційному стилі - якщо місце нове, клієнт повинен знати, куди йому йти за стрижкою.

Лист послуг

Виготовлення штендера для салону краси має включати розміщення на ньому переліку послуг. Ну, як повинно, добре, аби буде включати. Це дозволить відсікти нецільову аудиторію - людина, якій потрібен макіяж не піде в салон без make-up залу. Лист послуг можна доповнити цінами, якщо вони фіксовані, щоб клієнт міг орієнтуватися на певний бюджет і не відбирав час у адміністратора розпитуваннями про вартість стрижки. За великим рахунком прайс ще служить фільтром для відбору студій певного рівня. Штендер в принципі допомагає асоціювати салон з потрібним кластером.

Графік і контакти

На штендері можна розмістити інформацію про графік роботи салону і мітки в соціальних мережах. Непогано було б створити та інтегрувати QR-код з лінком на меню послуг або прайс. Клієнти зазвичай вважають за краще ознайомитися з актуальними прикладами робіт салону, відзначити для себе коло відповідних майстрів і в цілому заочно оцінити сервіс. Це не тільки + до репутації салону, але і можливість виключити негативні оцінки в подальшому - на базі побаченого в соцмережі аудиторія буде ставити відповідні очікування.

Конкурентні переваги

Нехай поле штендера буде майданчиком для презентації вигідних відмінностей в сервісі вашого салону. Може, ваші майстри використовують європейський бренд, який ось-ось зайшов на ринок, або застосовують останню техніку в фарбуванні. А можливо, у вас подають фреші або включають туторіали по макіяжу під час педікюру. Це або щось інше можна вказати на стрітлайні, і виділитися серед інших.

Спеціальні пропозиції

Ефективним варіантом оформлення приймальної зони буде мініатюрний штендер на стійці. На такому можна розміщувати інформацію про актуальні акції та вигідні сети послуг. Зрештою, просто побажати клієнту гарного дня.