Друк банерів
Якби потрібно було робити ставки на рекламні носії як в казино, ми б поставили на виробництво рекламних банерів в Україні. З ними точно не прогадаєш, всюди у виграші - міцний, технологічний, універсальний матеріал для безлічі конструкцій зовнішньої та інтер'єрної реклами, і не за всі гроші світу. Ціни на друк банерів в Києві стартують від 50 грн / м² (і визначаються ТІЛЬКИ вашими вимогами до виду, розміру банера, чорнила і дозволу).
Те, чим стає широкоформатний друк банерів, ви бачите щохвилини і буквально всюди - стенд про додаток на IT-конференції, вивіска "фрукти-овочі" на ринку, перетяжка про знижки на КАСКО, брандмауер про годинник Guess на фасаді ТРЦ.
Отже, Ви всюди бачите банери, а ми їх друкуємо. Можемо і для вас надрукувати.
Поки ви думаєте, чи не замовити Вам виготовлення банера, дамо пару кейсів для їх вибору:
- Литий банер краще ламінованого по міцності;
- Для малих площ і короткострокового експонування відмінно підійде ламінований банер, він дешевше литого;
- На найвищій будівлі, що будується або реконструюється, доречна банерна сітка - її перфорована поверхня знижує парусність рекламної конструкції на вітрі;
- Для реклами, яка буде розміщуватися перед джерелом світла, краще вибирати BlackOut банер, за рахунок чорної підкладки він світлонепроникний.
Їх розрізняють за способом нанесення полімеру на сітку як основу матеріалу. Є 2 основних види:
- литий - сітка пропускається через гарячий розчин пластику, заливається, кажучи по-простому;
- ламінований - сітка розташовується між двома шарами пластику, склеюється за принципом бутерброда. Для посилення міцності матеріал покривається безбарвним лаком.
За типом світлопропускної здатності банери ділять на:
- blackOut (світлонепроникний банер з функцією блокування світла, на його лицьовій поверхні не видно ні відблисків, ні тіней від вікна або лампи позаду);
- backLit (добре пропускає світло, ідеальний для створення ефекту світіння, в тому числі в конструкціях з внутрішньою підсвіткою)
- сітка (перфоровані по всій поверхні полотно).
Ціна друку не фіксується за квадратний метр, тому що її утворюють інші фактори - вид банерного матеріалу, тип чорнила, тираж, розмір, розкладка в рулоні. В ціну також може включатися післядрукова обробка - обрізка банера по периметру, монтаж люверсів або шиття кишень для подальшого кріплення.
Як правило, сольвентні і УФ-чорнила.
Завдяки розчиннику в складі, сольвентне чорнило, потрапляючи на матеріал, частково розчиняє його поверхню для того, щоб отримати шороховастий верхній шар, в який потім прекрасно проникають пігменти. Згодом розчинник випаровується, а пігмент закріплюється.
УФ-чорнило не містять в собі ніяких розчинників, що випаровуються, воно закріплюються на носії за допомогою ультрафіолету. У принтері для такого друку вбудовані потужні УФ-лампи, які світять на відбиток при кожному проході.
УФ-чорнило вважаються більш безпечним, так як випаровування досить агресивного розчинника в сольвентних може завдати шкоди екології і людині. При цьому в сегменті сольвентних чорнила існують їх підкласи, серед яких є менш агресивні і зовсім екологічні (еко- і біосольвентне чорнило).
Ми тут, щоб відповісти на будь-яке питання, що у вас може виникнути