Друк постерів
Кольоровий друк плакатів і постерів - це наше улюблене :) Відчуваємо себе художниками, тому що виготовлення постерів, особливо тематичних - це завжди креатив. Не порівняти з нудними об'ємними літерами або інфо-стендами :)
Навіть якщо дизайн ви робили не у нас, друк плакатів на замовлення - це завжди трохи більше яскравих фарб і оригінальних образів в нашу скарбничку ідей і натхнення. Любимо, коли плакат захоплює. Хочете і вам такий зробимо?
Зрозуміло, що друк постерів в Києві - це не той сервіс, який ви будете шукати годинами, при такому виборі на ринку, це справа п'яти хвилин, але якщо ви вже зайшли до нас, то пропонуємо не витрачати ні хвилини, ми зробимо вам ідеальний постер. Для цього у нас є:
- будь-який папір - друкуємо на citylite, blueback, фотопапері і плівці backlit в залежності від призначення майбутнього плаката;
- фахівці, які покажуть різницю між видами паперу, перерахованими вище, і порадять, наприклад, для інтер'єрного фреймлайту - сitylite зі світлопропускаючими властивостями, а для вуличного лайтбоксу - backlit з підвищеною жорсткістю і водостійкістю;
- адекватні ціни - друк постера стартує від 75 грн м²;
- готовність допомогти в післядруковій обробці, монтажі постерів і підборі носіїв для них.
Постери та плакати можуть бути самостійними рекламними носіями, їх варто обрізати і закріпити на стіну, можна навіть без фрейму.
Однак, більша частина цих носіїв використовується як основні частини таких рекламних конструкцій як:
- фреймлайти;
- рамки;
- світлові короби, панелі та інші вивіски.
Вони можуть застосовуватися як у зовнішній, так і в інтер'єрній рекламі чого завгодно. Афіша кінотеатру, виносне меню, програма семінару - все це може бути постерами.
Потрібно знати, де і на який термін буде монтуватися постер, на цьому базується вибір.
Незважаючи на те, що постер для екстер'єрної реклами скоріше за все буде розміщуватися в певній конструкції (наприклад, в світловій панелі або лайтбоксі), потрібен папір або плівка з високими характеристиками зносу і стійкості до погодних умов, зокрема УФ-випромінювання і коливань температури. Для інтер'єрної реклами відмінно підійде звичайний папір або фотопапір.
Критерієм вибору є і вимога до підсвічування. Для конструкцій з внутрішнім джерелом світла краще підбирати світлорозсіюючий папір, який дозволить реалізувати ефект світіння.
За чіткістю друку теж можна вибирати папір - наприклад, на фотопапері можна друкувати тільки з високою чіткістю (інакше не буде сенсу за нього платити), а на папері citylite можна друкувати з будь-якою чіткістю.
Від чіткості друку залежатиме чіткість ліній, точність передачі переходів і півтонів на зображенні, тому чим вища чіткість, тим краще. Зрозуміло, що чим вона нижча, тим нижча ціна друку.
Залежно від місця застосування постера, розрізняють вуличний і інтер'єрний друк - роздільна здатність 600-720 dpi і 1440 dpi відповідно.
Важливо розуміти, на якій відстані буде знаходитись реклама від споживача - якщо в межах 1-2 метрів, варто друкувати з високою роздільною здатністю, якщо набагато далі (а ще й на вулиці), то сенсу платити за високу dpi немає (похибки в чіткості не помітні на великих відстанях).
Ми тут, щоб відповісти на будь-яке питання, що у вас може виникнути