Штендер для перукарні

Штендер для перукарні

Вибір штендера для перукарні

Виготовлення штендера для перукарні нічим особливим не відрізняється від процесу виготовлення штендера для аптеки, магазину чи ательє. Конструкція сама по собі не мудра, без складних збірок і шарів, з простим функціоналом. Арсенал технік, матеріалів і комплектуючих - ідентичний (про них ви можете прочитати в попередніх наших статтях).

При цьому не всі виносні щити для перукарні підійдуть. Наприклад, варіанти "під крейду" з грифельним покриттям абсолютно нелогічні для цієї сфери, їх місце - на терасах кафе. Купити штендер для перукарні із пластиковими холдерами для друкованої продукції - теж ідея так собі, такі добре інтегруються у вхідні групи пунктів обміну валют або банків. Давайте разом подумаємо, який штендер для перукарні - ок.

Форма

Типова форма для салонного стрітлайна в Києві - прямокутник або арка. На технічні та експлуатаційні параметри форма ніяк не впливає, але на психологію сприйняття - трохи. Сегмент б'юті не асоціюється зі строгістю ліній і форм, тому ми часто рекомендуємо арочний варіант, його округлий верх передбачає більш розслаблений формат. Такий же втілює і фігурна форма - нестандартні обриси реалізуються за рахунок відображення в формі штендера форм асоціативних з красою понять: зачісок, кисточок для макіяжу, ножиць, гребінців і т.д.

У цьому напрямку також добре працюють ростові фігури, інтегровані в штендери. При цьому потрібно розуміти, що бюджет такої конструкції буде більше стандартного, особливо якщо вона призначається для вуличного використання.

1 або 2 сторони

Якщо плануєте використовувати стрітлайн перпендикулярно пішохідному потоку, то питання про кількість рекламних полів автоматично відпадає - для роботи на дві сторони потрібні 2 робочі поверхні. Якщо штендер буде стояти спиною до фасаду, логічно зробити його одностороннім.

Конструкція

Ми зазвичай радимо штендер для перукарні, який спирається на свої власні опори, тобто розкладний Л-типу. Його ніжки служать опорою і захистом від вітрових навантажень, що актуально для реклами під відкритим небом. Така розсувна конструкція більш стійка, компактна і мобільна, вона вимагає мало місця при зберіганні.

Якщо говорити про цілісні конструкціях з опорами у вигляді звареної рами або стійки, наповненої водою / сипучими матеріалами, то вони здаються вельми масивними для б'юті-сегмента.

Штендери-скріпки виглядають хоч і легко, але найбільш просто і дешево.

Альтернативним варіантом можна назвати Т-подібний штендер на двох окремих горизонтальних опорах - в овальній формі такий легко асоціюється з дзеркалом, робить відсилання до поняття краси, догляду за зовнішністю. Однак у нього маленька стійкість до вітру. Якщо ваш салон або б'юті-корнер - всередині ТРЦ або іншого закритого простору, він підійде.

Вид носія

В Україні штендери виготовляються в основному з оцинкованої сталі, ПВХ або композиту. Вибір між ними за експлуатаційними якостями не особливо відрізняється. На всі ці матеріали можна наносити плівку-самоклейку або повнокольоровий друк. Останній варіант нам здається більш прогресивним, ніж аплікація, особливо якщо зображення складається з безлічі відтінків.