Штендер для магазину одягу
Штендер для магазину одягу
Виносні щити для магазину одягу в Україні вважаються ефективним візуальним інструментом залучення уваги і прямої передачі комерційного повідомлення, при цьому цілком бюджетним. В кінцевому підсумку його робота - це майже завжди продаж. Такий алгоритм дій несе в собі не тільки штендер для магазину одягу, а й в принципі будь-який штендер для будь-якого бізнесу. І хоча рекламні функції у них однакові, виглядати вони повинні по-різному. Наприклад, купити для магазину одягу штендер для крейди з грифельним покриттям панелей буде не зовсім логічним рівно так само, як і штендер з пластиковими кишенями або магнітними листами.
Пропонуємо поговорити про те, який замовити штендер для магазину одягу, щоб він органічно поєднався з послугами і ефективно справлявся з промоутингом.
Матеріали
Вибір матеріалу для магазинного стрітлайна повинен спиратися на умови подальшої експлуатації. Вуличну конструкцію краще робити із зносостійких матеріалів з довгим ресурсом. Для лицьових панелей - це оцинкована сталь, композити типу Алюкобонд / дібонд, ПВХ, для основи - металева профільна труба.
Виготовлення штендера для магазину одягу всередині приміщень, критих ринків і торгових центрів може проводитися з використанням менш міцних матеріалів - крім уже зазначених варіантів, це стільниковий полікарбонат, тонкий пластик, дерево. Оргаліт ми взагалі не рекомендуємо використовувати для внутрішніх конструкцій, він впаде навіть при самому слабкому ударі.
Для рами крім металу можна використовувати легкі алюмінієві профілі.
Конструкція
У Києві штендери для магазинів одягу зазвичай роблять в класичних Т- і А-образних форматах, вони найбільш поширені. "Скріпки" і варіанти з монолітними стійками підходять менш делікатним сегментам, таким як автосервіс, ремонт, спорт, фінанси? тощо.
Для роботи на вулиці краще брати стрітлайн типу А, у якого 4 опорних точки від каркаса. Вони володіють найбільш високою стійкістю від вітрових навантажень. Інформаційні поля в них жорстко фіксовані і скріплені петлями, що дозволяє складати і відносити конструкцію, коли потрібно. Його компактність і відсутність необхідності в окремому місці для зберігання - це ще один "плюс" конструкції.
Стрітлайни в формі перевернутої букви "Т" - дещо менш стійкі, але більш доступні за ціною. Опору виконують горизонтальні ніжки рами з металевої звареної чи модульної труби. Для таких потрібно продумати умови зберігання.
Носій
Зазвичай зображення / текст вирізають з плівки на плотері і наносять на інфополе шляхом послідовної аплікації. При використанні плівки і за умови, що зображення не буде незабаром змінюватися, ми завжди рекомендуємо ламінувати її для уникнення швидкого зносу. Особливо актуально для вуличних конструкцій, що піддаються впливу реагентів, бруду та інших зовнішніх факторів. Більш того ламінація робить зображення більш насиченим та контрастним.
Другий спосіб нанесення інформації - друк на кольоровому принтері. Для трафаретного друку підходить не тільки папір, але і кольорова плівка.
Захист
Для стрітлайна на вулиці ми радимо включити в комплектацію захист - сталевий шнур і навісний замок. Тросом його можна фіксувати до будь-якого стаціонарного предмету, запобігаючи крадіжці.