Штендер для квіткового магазину

Штендер для квіткового магазину

Ідеї ​​для рекламного оформлення квіткового магазину

Що може бути красивіше квітів? Тільки гарний магазин з квітами! Але не кожний квітковий магазин може бути красивим, і справа тут навіть не в квітах. Можна бути єдиним салоном в місті, який створює композиції з артишоків і півоній восени, але ніхто про це не дізнається, бо ніхто не подбав про його рекламне просування та оформлення. Але ж саме оффлайн реклама піднімає оффлайн продажі, левову частку так точно. Вона каже, ЩО, в якому вигляді, коли та за яку ціну тут можна купити. Без цієї комунікації будь-салон може піти на дно. Щоб не бути будь-яким салоном, варто подумати над його рекламним оформленням. Давайте подумаємо разом.

Чур ми не будемо писати про очевидні засоби зовнішньої реклами категорії must-have - вивиски або таблички з графіком роботи. Будь-якому бізнесу потрібна id, квітковому теж. А ось підключити до програми оптимізації продажів додаткові інструменти буде дуже корисно. З таких ми б виділили наступні

Вивіска НЕ ​​з назвою

У Києві квітковий магазин розташований практично на кожній зупинці громадського транспорту, куди не подивишся - квіткові лавки. Повз них в поспіху біжать або проїжджають в машинах люди, і їм ніколи вгадувати, що продає магазин "Амелія" або "Мон Амор". Потенційно будь-який цільовий покупець шукає очима слово "квіти", тому його варто написати, на основній або додатковій вивісці. Так, тривіально, але це досі ефективно працює.

Цей простий інструмент варто взяти на озброєння навіть іменитим студіям і квітковим бутікам, особливо, якщо їх назва написана на латиниці. "Квітковий пасаж", "будинок квітів", а краще просто "квіти" дадуть чітку пропозицію клієнту.

Аплікація на склі

Вікна вітрини можна обклеїти плівкою. Не обов'язково наглухо, можна підібрати варіанти з перфорацією. Зробити малюнок на флористичну тематику буде гарною ідеєю, особливо якщо ви вирішите пропустити рекомендацію з першого пункту. По зображенню квітів на склі клієнту буде простіше зрозуміти, що продається всередині. Таке оформлення вітрини буде працювати не тільки на продаж, а й на імідж, служити візуальним якорем, який запам'ятовується. Квітковий бізнес стійко асоціюється з красою, емоціями, творчістю, тому малюнок на склі буде також робити відсилання до мистецтва.

Важливий момент - нехай це буде якісна ілюстрація з чіткими деталями, а не просто вирізані і наклеєні різнокольорові пелюстки як з дитячої розмальовки. Наприклад, витончені, екзотичні, реалістичні або схематичні рослини і квіти на всю площу вікон в підлогу. При цьому варто залишати за собою право поправки з огляду на формат закладу.

Штендер

Купити штендер для квіткового магазину - це взагалі перше, що потрібно зробити після вивіски. На перший погляд це річ, без якої можна обійтися, але вона реалізує стільки функцій, скільки не реалізує навіть досвідчений флорист.

Виносні щити для квіткового магазину в широкому сенсі - це пошук клієнтів з мінімальним вкладенням часу і грошей. Ви просто ставите його в найбільш підходящій локації - на перехресті, перпендикулярно трафіку, за рогом, і більше нічого не робите, він стоїть, але шукає.

Мимоход складніше пройти повз, ніж вітрину, він легко привертає увагу того? хто проходить повз, тому що знаходиться практично на рівні його очей. І навіть якщо людина не планувала купувати квіти, їй може спати це на думку? коли вона подивиться на стрітлайн.

Замовити штендер для квіткового магазину - це ще і почати розмовляти з клієнтом. Можна кожен день формувати певний меседж і комунікувати - сьогодні у вас свіжа поставка ранункулюсів, завтра - знижка на фрезію. Можна говорити про майстер-клас по збірці букетів або підбору трендової упаковки, про послугу адресної доставки або кави в подарунок до букету. Зважаючи на таку мету, виготовлення штендера для квіткового магазину краще замовляти з панелями, які передбачають часту зміну інформації. Це можуть бути мдф панелі для написання маркерами або грифель під крейду.

Інсталяція в вітрині або вхідній зоні

На привернення уваги та формування позитивного візуального ефекту працює інсталяція у вхідній групі. Це може бути тематична композиція, яка реалізує якийсь сюжет - наприклад, з сезонних квітів і предметів інтер'єру. Але як показує практика, вазони з рослинами і навіть стелажі з квітами на продаж справляються з просуванням. Більш того, такий живий квітковий ганок може стати магнітом для любителів краси та естетів - аудиторія захоче зробити фото, а потім поділитися ним з другом або в соціальних мережах, отже про магазин дізнається більше людей.

Квіткову композицію можна розмістити і в вітрині, їй також можна задати тему або іншу трендовую інтерпретацію.

Ми сподіваємося, що наші поради допоможуть вам в організації роботи. Якщо Ви одного разу будете шукати послуги з монтажу вивісок або штендер для квіткового магазину, ми з радістю допоможемо.