Штендер для продуктового магазину

Штендер для продуктового магазину

Коли продуктовому магазину потрібен штендер

У сегменті виробництва оффлайн реклами в Україні виносні щити для продуктового магазину не входять в топ пропозицій. Тому що на них не сформований високий попит. На практиці ми приходимо до висновку, що місця, де продаються продукти харчування в широкому спектрі товарних груп, досить базового арсеналу зовнішньої реклами - вивіска, плівка на вітринах, інформаційна табличка. Виготовлення штендера для продуктового магазину виправдано тоді, коли його функції полягають НЕ в трансляції слова "продукти". Це випадки, коли магазин не тільки продає сосиски, а й пропонує додаткові сервіси. Наприклад, товари, які не входять у стандартний продовольчий кошик. Пропонує їх в певні терміни, на певних умовах. Давайте разом вирішимо, в яких умовах варто купити штендер для продуктового магазину.

Спеціалітет

Наприклад, ваш магазин поставляє спеціальні продукти якихось регіонів - сири з високогір'я, вина з Сицилії, грецькі оливки або східні спеції. Поставки цих продуктів не регулярні або строго в певні дні, тобто вони не входять в постійний асортимент магазину. Рішення замовити штендер для продуктового магазину з такою послугою буде більш ніж виправданим. На ньому можна писати дати поставок або наявність "на сьогодні". Так штендер буде виконувати роль інформаційної дошки, оповіщати клієнтів про асортимент спеціальних пропозицій.

Робота під замовлення

У магазині з послугою попереднього замовлення, наприклад, на свіжі сезонні овочі / фрукти або продукти органічного походження, штендер також буде добре виконувати функцію комунікації з аудиторією. На ньому можна розміщувати список продуктів, доступних до замовлення. Додатково можна вказувати актуальні ціни, мінімальну кількість замовлення і контакти для заявки. Для магазину це скоротить тимчасові витрати на поширення інформації про деталі замовлень, для клієнтів - на їх уточнення.

Додаткові послуги

У Києві штендер можна зустріти біля магазинів-пекарень. На ньому зазвичай розміщується інформація про те, що в цьому місці печуть свіжий хліб та інші вироби. В цьому випадку штендер презентує унікальну пропозицію магазину, перевагу, яка вигідно відрізняє його на тлі конкурентів.

До подібних додаткових послуг можна віднести сервіс адресної доставки продуктів - особистим кур'єром або через приватні кур'єрські служби. Інформація про умови замовлення доставки на такому штендери не завадить.

Акції

Штендер для продуктового магазину, який часто робить акційні пропозиції, просто незамінний. Ціна - для багатьох ключовий фільтр для відбору місця покупок, нехай вона працює на залучення уваги до ВАШОГО магазину.

Важкий доступ

Єдиний випадок, в якому НЕ потрібно думати над покупкою стрітлайна - це коли немає прямого візуального доступу до магазину. Якщо він розташований в підвальному приміщенні, за рогом, на території нового ЖК, без штендера як навігаційного інструменту не обійтися.

Всі перераховані поради швидше підійдуть для невеликих самостійних приватних магазинів, які не ведуть маркетинг-стратегії на рівні корпоративних мереж, які не входять в торгові групи та холдинги.