Вивіски для кав'ярні

Вивіски для кав'ярні

Правильна вивіска для кав'ярні: атрибути

В Україні вивіска для кав'ярні - мабуть, самий запитуваний продукт у виробників реклами. Ніхто не буде сперечатися, що на національному ринку фудсервісу закладів в статусі кафе набагато більше, ніж будь-яких інших, тому що їх простіше відкривати і вести, починаючи з придбання обладнання та оренди приміщення і закінчуючи юридичним оформленням. Що це означає? Те, що конкуренція в сегменті - дика, і треба будь-що-будь, але бути кращим. Кращим і в питанні вивіски (або хоча б не гіршим). А яка вивіска для кав'ярні краща? Давайте пройдемося по атрибутах гарної вивіски з нашої точки зору.

Шрифт

Прочитати в лічені секунди - це головна кінцева мета, якою варто керуватися у рішенні замовити вивіску для кав'ярні. Для цього потрібен простий, максимально читабельний невигадливий шрифт. Правило гарного шрифту - абсолютно будь-яка людина, яка проходить або проїжджає повз, повинна миттєво прочитати адресоване їй рекламне повідомлення. Часто за "креатив" та складність у вигляді курсивів або шрифтів "від руки" доводиться розплачуватися низькою відвідуваністю /популярністю. У виготовлення вивіски для кав'ярні варто включити графічного майстра, який знає тренди в дизайні і може порадити не заїжджені, але ефективні шрифти з простими формами. Якщо такої можливості немає, то наосліп радимо брати лише старі добрі Arial, Helvetica, Yahoo, Futura, Gill Sans та інші максимально зрозумілі строгі варіанти у вільному доступі.

Кольорова гамма

З приводу колірного кола в маркетингу ми нічого говорити не будемо - на цю тему є багато інформації як у нас у блозі, так і за запитом в гугл ( "психологія кольору" і подібні). Просто нагадаємо, що зелений, червоний, синій і жовтий - це основні кольори реклами. АЛЕ важливо не тільки завдати правильний колір, важливо його правильно нанести. Купити вивіску для кав'ярні в рожевих тонах і повісити її на стіну в таких же тонах - не ок. Варто завжди обирати контрастуючий з фасадом колір - це підвищує помітність і читаність.

Якщо Ви фанат того кольору, який не створює контраст з фасадом, і ви хочете тільки його, обов'язково зробіть підкладку в зовсім іншому відтінку, щоб вона відокремила напис від стіни. Наприклад, рожеві об'ємні букви на чорній підкладці на рожевому фасаді - так ок.

Зміст

Далеко не кожна вивіска кафе в Києві містить в собі розшифровку сфери діяльності, а даремно. Такі місця, особливо якщо вони нові або погано впізнавані, втрачають більшу частину трафіку. Її можна було б не втрачати, включивши слова "кава, кав'ярня, кава на винос" і тд.

Це правило можна ігнорувати, якщо Ваш бізнес - давно популярна мережа, або його назва вже складається зі слова "кава" та похідних. Наприклад, АромаКава або КаваЛаб.

Забити на айдентику бізнесу в вивісці можна і тим, чиї заклади мають достатньо кавової атрибутики в оформленні екстер'єру. Наприклад, лайтбокс у вигляді чашки кави на фасаді, зображення випічки, десертів або гарячих напоїв на вітринах, тематична неонова вивіска за склом або стенд-меню у вхідній групі.

Дизайн

Головне правило в дизайні - кореляція з філософією, форматом і загальним стилем закладу. На крихітній затишній кафешці, яка позиціонує себе як хаб для романтичних зустрічей, не може висіти масивний світловий короб. Він буде виглядати уїдливо, грубо і безглуздо. Дивлячись на нього, гості будуть відчувати відторгнення від їх очікувань.

На кав'ярні з мінімалізмом всередині так само погано виглядатиме вивіска всіх кольорів веселки.

В місце з ухилом на еко-продукти не варто розміщувати пластикову вивіску, тощо.

Загалом, аналогія в тому, щоб очікування і реальність збігалися.