Штендер для кав'ярні

Штендер для кав'ярні

Кращі ідеї оформити штендер для кав'ярні

Виготовлення штендера для кав'ярні має стояти в списку A-задач, тобто здійснюватися в першу чергу. Це такий же концептуальний інструмент в маркетинговій стратегії, як і вивіска або вітрина, орієнтований на демонстрацію конкурентної переваги. Ефектний штендер для кав'ярні - унікальна характеристика, вона вигідно відрізняє якщо не саму локацію, то пропозицію/сервіс. Питання: як зробити його ефективним. Ми постаралися зібрати топ ідей оформити виносні щити для кав'ярень в Україні.

Виконання

Ефективним виконанням штендера для кафе ми вважаємо комбінацію пластика з нанесенням на нього грифельної фарби як лицьової панелі і дерева як каркаса. Конструкція - А-подібна з двома сторонами, така краще за всіх витримує вітрові навантаження. Якщо Ви пошукаєте кафешні стрітлайни в Pinterest, більшість з них будуть саме крейдяні. За великим рахунком грифельні панелі штендерів пішли в інші сфери реклами саме з кофеспотів та барів. Це класний засіб локальної реклами, засіб продати каву або десерт дня, написавши про них крейдою від руки.

Дизайн

Купити штендер для кав'ярні з каркасом із дерева ще не означає, що він буде виграшно відрізнятися від аналогічних навколо. Нехай це буде солідна важка рама, пофарбована під гарну породу дерева, а не тонкі реечки по периметру. З'єднувальні елементи можна зробити з хрому, попередньо зістаривши йогу. Обробку стиків можна оформити кованими елементами, якщо це не суперечить загальному стилю закладу. Завдання - зробити штендер гідним аксесуаром, який доповнить образ місця.

Комунікація

У Києві штендери біля кафешек зазвичай говорять щось типу "2 кави = топінг до круасану безкоштовно", і це працює. Але вигода чіпляє не завжди, точніше не всіх. Іноді ефективніше сказати про якісь специалітети в меню, наприклад, про органічне рослинне молоко або чізкейки з фермерських продуктів. Показати щось унікальне в наявності - означає вказати на свою конкурентну позицію.

Лайфхаком для класичної рядової кав'ярні можна зробити гумор як стиль комунікації. Жартівливі повідомлення типу "перекуси тут, інакше ми обидва помремо з голоду" або "баланс - це коли капучіно в обох руках" можуть привертати увагу. В кінці-кінців, гумор завжди зближує.

Графіка

Безпрограшна ідея оформлення інфополя стрітлайна - графіка. Графіті, шарджі або схематичні малюнки привертають увагу, як і будь-яка інша творчість. Звичайно, добре було б, якби в штаті працювала людина зі здібностями до малювання та дизайну. Якщо художника немає, то доручити арт або каліграфію краще тому, у кого це виходить краще за всіх.

Якщо ви вирішили замовити штендер для кав'ярні, ми з радістю розробимо його проект, постараємося реалізувати ефективне в рамках вашої мети дизайнерське рішення і порекомендуємо оптимальні локації для установки.