Все про рекламні вивіски
Все про вивіски в одній статті ми не зможемо розповісти, але головні кейси дамо, обіцяємо. Під кейсами ми маємо на увазі механізми роботи, особливості та помилки в зовнішній рекламі, переваги і всі найважливіші секрети вивісок.
Але для початку розберемося, що потрібно знати про вивіски
- рекламні вивіски - це основні фізичні носії будь-якої реклами (НЕ діджитал).
- є інформаційні вивіски, які офіційно в Україні не вважають носіями реклами. Від рекламних їх може відрізняти зміст, розмір і спеціальні вимоги щодо розміщення. Змістом може бути зареєстрована назва, бренд, товарний знак і коротка інформація про вид діяльності. Розмір повинен бути до 3 м. кв. Розміщувати такі вивіски можна у вхідній групі, на фасаді, але не вище 1-го поверху, всередині особистого або орендованого приміщення.
- по суті, у вивіски - одна функція: говорити з людьми від імені бренду. Але офіційно у неї їх три: інформаційна, іміджева, маркетингова. Загалом, вивіски не тільки показують, який крутий у вас корпоративний стиль, але і презентують ваш бренд, іноді коротко викладають суть пропозиції і заодно продають її.
- вивіскою може бути будь-яка плоска або об'ємна конструкція, розміщена де завгодно. Екстер'єрна найчастіше біля входу, інтер'єрна - реально де завгодно.
- будь-яку вивіску потрібно офіційно оформити, тобто отримати дозвіл на її розміщення. Для цього потрібно багато документів (держреєстрація заявника, візуалізація вивіски від виробника, дозвільний підпис власника будівлі і ін). Вимоги до пакету документів для рекламної та інформаційної вивіски - різні.
- не обов'язково займатися реєстрацією вивіски самостійно - часто цю послугу пропонує сам виробник або суміжні агентства.
Головний секрет вивіски - вона може не рахуватися рекламою, однак виконувати ті ж функції, що і інші носії, які вважаються рекламою. Інформаційна вивіска вигідно відрізняється від рекламної швидкістю і відносною простотою оформлення.
Особливості роботи рекламної вивіски можна об'єднати з її перевагами, тому що велике охоплення аудиторії, наприклад, - це і специфіка, і профіт її роботи.
Інші очевидні переваги вивісок
- великий вибір форматів - плоскі безрамні конструкції, каркасні світлові панелі або короби, фігурні об'ємні букви, що завгодно.
- чітка комунікація з клієнтом - "кафе", "бургер", "дитячі іграшки" абсолютно чітко говорять про пропозицію.
- не лімітований показ - ніким і нічим не лімітований, хіба що терміном зносу матеріалів вивіски.
- її не можна вимкнути, як радіоролик, проскролити як банер на телефоні, не помітити або відкласти в сторону.
А тепер декілька рендомних рекомендацій від нас
Намагайтесь робити вивіску, яка спровокує емоційний відгук. Нестандартний, незвичайний варіант сподобається більше, ніж класичний (наприклад, коли площа вивіски виходить за її ж рамки). Якщо це доречно, звичайно.
Ніхто не хоче дивитись на рекламу, люди дивляться на те, що їм цікаво :)
Кастомізуйте кольори і шрифти, форми і навіть матеріали - це завжди сприяє ефективному медіаспоживанню. Для головного офісу або бізнес-центру використовуйте композит, він виглядає набагато авторитетніше :)
Завжди пам'ятайте про свого цільового клієнта.
Якщо продаєте бургери, не пишіть на вивісці шрифтом Times New Roman - можливо, молодь її зненавидить :)
Вартість однієї і тієї ж вивіски в різних агентствах може відрізнятися на кілька тисяч, все залежить від того, з чого її роблять.
Якість матеріалів і комплектуючих - двигун ціни вивіски, проте на матеріалах не варто економити.
Все інше про рекламні вивіски ви зможете прочитати в наших наступних статтях.