Вивіски для перукарень.

Вивіски для перукарень.

Як рекламувати перукарню: набір засобів

Звичайно, оформленням студії краси слід займатися комплексно - розробляти концепцію, здійснювати підбір стилю для інтер'єру і екстер'єру, визначати корпоративну колірну палітру, складати внутрішню і зовнішню айдентику, включаючи вітринні та фасадні вивіски. В Україні рідко хто так робить, якщо мова йде про маленьке підприємство, яке надає виключно послуги з догляду за волоссям. Про перукарні, простіше кажучи. Зазвичай їх власники займаються оформленням самостійно, деякі беруть послуги вузьких фахівців, таких як дизайнерів графіки або інтер'єрів, на аутсорс.

Наші наступні поради будуть орієнтовані саме на самостійних власників, тому що інші працюють в тандемі з маркетологами, а вони знають ці поради. Мабуть.

Отже, далі в статті - рекомендований набір рекламних засобів для просування перукарні.

Фасадна вивіска для перукарні

Перше, що ми радимо - замовити вивіску для перукарні. У Києві тааак багато студій краси, що конкуренція просто душить, тому ви не можете дозволити собі втрачати безкоштовний трафік. Так-так, за кожного приведеного завдяки вивісці клієнта Вам не доводиться платити, як в контекстній або таргетованій інтернет-рекламі, це практично безстрокова рекламна кампанія - повісили, і вона роками працює. Тобто купити вивіску для перукарні - це як купити сачок для лову безкоштовного трафіку, обов'язково, коротше.

Крім того, що фасадна вивіска ідентифікує ваш бізнес, тобто є його обличчям, вона спілкується з клієнтом і, привертаючи увагу, підвищує охоплення цільової аудиторії.

Інтер'єрна вивіска

Виготовлення вивіски для перукарні - це не тільки історія про екстер'єрне оформлення. Ми завжди рекомендуємо брати на озброєння вивіску всередині. Інтер'єрна вивіска може вже не містити розшифровку діяльності і навіть назву салону, якщо ви не хочете, але вона може зображати ваш лого.

Яким би не був зміст інтер'єрної вивіски, вона буде нести в собі виключно іміджеву функцію. Прихованим меседжем буде формування позитивного ставлення клієнтів до бренду - фінансова можливість розмістити айдентику як зовні, так і всередині викликає довіру і відчуття надійності.

Вітринна вивіска

І такими бувають вивіски для перукарень - вітринними. І якщо для попередніх двох варіантів підходить будь-який вид вивісок - лайтбокс, світлові об'ємні або НЕ об'ємні літери, консолі, то для вітрини найкращою конструкцією буде неонова. Можна просто вигнути трубки світлодіодного неону, а можна розмістити їх на підкладці з прозорого акрилу. Неонова вивіска завжди привертає увагу, тому що виглядає дуже трендово. Особливо підходить перукарням з графіком роботи до пізнього вечора (найефектніше світіння неону виглядає в темний час доби).

Важливо! Приймаючи рішення повісити неонову вивіску, враховуйте її відповідність загальному стилю салону і цільовій аудиторії. Неон носить в собі елемент попсовості, який може не поєднуватися з філософією бренду.

Світлова панель

Це подружка неонової вивіски в вітрині. Фреймлайти або крісталайти - надтонкі світлові панелі на базі LPG-матриць, відмінно інтегруються в зону вітрини і служать додатковим сучасним засобом залучення уваги. У них можна міняти зображення, а значить, використовувати як поле для комунікації.

Сьогодні можна показати постер про знижку на стрижку до 10:00 ранку, а завтра - про те, що з'явився майстер чоловічих зачісок. І навіть якщо ви не проводите ніяких акцій і у вас немає новин для анонсів, у фреймлайті класно виглядають зображення зачісок, засобів для стайлінгу або фарбування. На постерах також можна розповідати про свої переваги або ціни.

Інстаметка

Якщо у вашої перукарні є сторінка в Instagram, не можна ігнорувати можливість зробити інстаметку.

Це інставізітка, яка наноситься на панель (частіше з ПВХ) і діє за принципом QR-коду. Іменний тег потрібен для того, щоб клієнт міг персоналізувати вашу сторінку в Instagram, просто навівши на нього камеру.

Інставізітка одночасно дозволяє підвищити охоплення Вашої сторінки та лояльність до бренду - це хороший інструмент залучення підписників і живих клієнтів.