Погодження вивісок
Будь-яка самовільно розміщена вивіска підлягає демонтажу. Її знімуть працівники КП "Київреклама" та навіть оком не моргнуть, бо це їхній хліб. За який, до речі, платить власник вивіски - всі витрати на демонтаж, транспортування та збереження вивіски компенсує він, навіть якщо вивіска йому вже не потрібна. Ще й штраф (до 1700 грн.) Такі правила в Порядку розміщення зовнішньої реклами, затвердженому в КМДА (№207, від 5 лютого 2019 р).
Так ось, узгодження вивісок в Україні неминуче, і щоб не стати героєм вищеописаного сценарію, потрібно отримати офіційний дозвіл на зовнішню рекламу в Києві. Що для цього потрібно, ми спробуємо коротко розповісти далі.
Узгодження вивісок в Києві починається з заяви на видачу дозволу в Управління з питань реклами, виконавчого органу Київської міськадміністрації. Заява має типову форму, в ній потрібно вказати власника і точне місце розміщення майбутньої вивіски. До заяви потрібно додати такі документи:
- чітке кольорове фото і електронний макет місця під вивіску (2 примірника)
- ескіз носія з конструктивним рішенням від виробника з печатками і підписами (2 примірника). В ескізі повинні бути вказані всі технічні характеристики (матеріали, габарити, вузли кріплення, шляхи підключення до інженерних мереж і т.д.).
- копії свідоцтва про реєстрацію товарного знаку та про взяття на облік платника податків
- копію довідки з ЄДРПОУ та банківські реквізити
- копію ліцензії або сертифікату виробника рекламного носія.
І ось тут треш, тому що сьогодні діяльність з виготовлення рекламних засобів в Україні не підлягає ліцензуванню. Можна додати документ, що підтверджує атестацію виробника як виконавця будівельного проектування і конструювання об'єктів архітектури.
Виходячи з того, кому належить будинок, на якому планується вивіска, потрібно буде зробити відповідні дії. Якщо будівля не комунальна, а власна або орендована, то потрібно буде надати
- копії документів на право власності або договору про оренду з поверховим планом будівлі згідно техпаспорту
- дозвіл (лист) на право розміщення від власника
Якщо будівля комунальна, потрібно буде укладати договір на право тимчасового використання місця на ній і заповнювати форму для узгодження з балансоутримувачем будинку та власниками інженерних комунікацій (форму потрібно буде отримати у адміністратора Управління з питань реклами).
Крім того, заявник повинен буде щомісяця платити за право тимчасового користування місцем комунальної власності. Розмір плати встановлюється виконавчим органом КМДА.
Результат процесу узгодження повністю залежить від повноти і правильності оформлення пакету документів. Підставою для відмови в дозволі можуть бути помилки або невідповідності в документах, а також негативне рішення органів, з якими КМДА буде погоджувати право на розміщення вивіски (Міністерство культури, Департамент містобудування та архітектури та інші виконавчі органи та структурні підрозділи).
Про узгодження зовнішньої реклами, інформаційної вивіски та про відмінності між ними читайте в наших наступних статтях.