Рекламні пілларси
Поряд з пілонами, сітілайтами та роллерами рекламні пілларси увійшли в групу сіті-форматних окремо розташованих носіїв. Сьогодні це ніщо інше як вуличні меблі, невід'ємний атрибут міського інтер'єру з рекламною складовою.
Виготовлення рекламних пілларсів в Києві - відносно новий напрямок, проте на заході це давно трендовий варіант реклами на вулицях. У перекладі з англ. pillar означає стовп або колону, тому виглядає відповідно - двох-, трьох- або чотирьохстороння стійка на подіумі.
Спочатку в світ маркетингу Піллар прийшов у вигляді рівностороннього трикутника висотою до 3-4 метрів з прогнутими всередину або опуклими назовні сторонами (рекламними полями). При погляді на нього зверху чітко бачився трикутник, який міг крутитися чи ні.
Сьогодні рекламні пілларси на замовлення можна зробити не тільки в формі трикутника, а й чотирьох- та "скількизавгоднокутника", кола і більш нестандартної форми, наприклад банки з-під пива. Те, що залишилося незмінним - автоматичне обертання, вони плавно обертаються, демонструючи з одного ракурсу відразу всі три рекламних поля.
З чого складається Пілларс
Як завжди, з каркаса та лицьових панелей. Каркас представляє алюмінієвий профіль (в тому числі click), який крім несучої функції виконує захист рекламного носія від забруднення і вандалізму. Профіль може бути пофарбований порошковою фарбою в будь-який колір.
У дешевих варіаціях з баннерним полотном по периметру лицьових панелей роль каркасу виконують прості хромовані трубки (сталь). До них банерна тканина кріпиться за допомогою люверсів і хомутів. Пластиковий профіль теж, звичайно, буває, і виправдовує себе тільки за умови маленького бюджету.
Лицьовими панелями можуть служити будь-які матеріали, від, як ми вже сказали, банера до акрилу, полікарбонату та іншого пластика.
Рекламним носієм виступає постер - зображення, як правило, друкується на бекліті (ПЕТ-плівці з високим світлорозсіювальним еффектом).
В якості освітлювальних елементів використовують люмінесцентні або LED-лампи.
Подіум роблять з металевого каркаса, обшитого пластиком, всередині інтегрують механізм обертання
Переваги пілларсів
Як і всі представники сіті-формату вони органічно вписуються в міський інтер'єр. Будучи дрібноформатним модулем пілларси добре стають на будь-яку локацію, навіть з щільною забудовою. Його популярні місця на вулиці - зупинки транспорту, зони близько пішохідних переходів, вхідні групи торгово-розважальних центрів. При цьому формат дозволяє використовувати пілларси всередині приміщень, в зонах ресепшн, між торговельних рядів, в холах і на відкритих кортах будь-якого призначення.
Механізм обертання - ця особливість робить пілларси вкрай ефективними в залученні уваги. Протягом однієї хвилини можна прорекламувати три товари або бренди. До слова, в рамках однієї конструкції можуть рекламуватися як мінімум три компанії.
Пілларс займає дуже мало місця при тому, що завдяки вертикальній проекції повноцінно демонструє одразу три великоформатних рекламних поля - оренда місця маленька, а функціонал і ефект великі.