Рекламні відеостійки

Рекламні відеостійки

Виготовлення рекламних відеостійок в Києві - абсолютно новий напрямок в сегменті рекламних носіїв. Новий і прогресуючий, тому що розширює можливості демонстрації інформації в рекламних цілях. Це цілодобова трансляція відеоконтенту бажаного хронометражу і строку.

По суті рекламні відеостійки - це результат з'єднання пілона і LED-екрану. Високий монітор витягнутої вгору форми, який стоїть на підлозі, як телевізор на тумбі. "Картинка" динамічна, full-HD якість відео, як і на пк або телефоні, трансляція нон-стоп всього, до чого ми звикли - анімація, знако-графіка, ролики, взагалі все. Чи варто говорити про те, наскільки вигідно відрізняється цей носій від, скажімо, х-банера зі статичним зображенням або навіть роллерного ситілайта з декількома? Це набагато більш технологічний сучасний носій, який по суті виніс телевізор з наших будинків.

Технічні особливості відеостійок

Як ми вже сказали, технічно відеостійка - це монітор в герметичному металевому корпусі. По периметру у нього - світловипромінююча матриця, під прозорим загартованим протиударним склом, led-екран, який підтримує всі можливі формати картинок, відео та аудіо. Всередині - блок живлення, контролер.

Рекламні відеостійки на замовлення можуть виготовлятися з розміщенням монітора по всій площі або тільки на її верхній частині. У другому варіанті вони можуть отримувати додаткові конструктивні особливості - наприклад, полиці, "кишені" для друкованої продукції, підставки і тд. У такому вигляді стійка забезпечує більший функціонал, але не завжди виправдовує візуальні очікування (великий екран завжди виглядає більш видовищними, масштабнішим).

Конструкція оснащена системою блокування - як в цілому, так і пристрою зберігання інформації зокрема.

Функції відеостійок

Що стосується прямих функцій стійок, то вони в більшості аналогічні функціям моніторів. Це підтримка функції мов, часу і календаря, таймеру, а також різних режимів відтворення (слайд-шоу, список відтворення з установкою тривалості та кількості трансляцій в блоках).

Опціонально вони можуть отримувати сенсорний екран, дистанційне керування з ПУ, можливість віддаленого управління (via WiFi, 3G, LAN) та оновлення програмного забезпечення через usb. Природно набір цих опцій визначає вартість установки.

Що стосується маркетингових функцій, то вони дуже широкі. Крім багатозначної яскравості, високої технологічності, багатофункціональності, які багато в чому сприяють іміджевому просуванню і підвищенню охоплення аудиторії і продажів, вони забезпечують універсальність використання. Екранні стійки можна використовувати як ззовні, так і всередині приміщень. Вони добре працюють не тільки в торгових центрах, але і на масових заходах, в метро, ​​на вокзалах, в аеропортах, на стадіонах і в концерт-холах.

Маючи можливість відтворювати скільки завгодно роликів, стійка стає вигідним джерелом заробітку. Наприклад, для власників торгових центрів та інших об'єктів громадського користування. В рамках однієї стійки можна обслуговувати відразу декілька компаній, закріпивши за ними право трансляції своєї інформації в короткій або довгостроковій перспективі.