Рекламні пілони

Рекламні пілони

Рекламні пілони - це брати стел, тільки менші. Єдина їх очевидна відмінність - висота, у пілона вона до 3-х метрів. В іншому це аналогічний рекламний носій - великоформатний, окремо встановлений і технічно складний. Пілон також являє собою конструкцію з металевого каркасу і лицьових панелей, засновану на бетонному або пальовому фундаменті, якщо на вулиці, або металевій підставці, якщо всередині приміщення.

Каркас являє собою зазвичай раму з профільної труби з квадратним перетином і алюмінієвих профілів. Роль лицьових панелей, як правило, грають лайтбокси або група світлових коробів, закріплених на литій або складеній металевій основі. До слова, виготовлення рекламних пілонів з інтеграцією декількох окремих лайтбоксів на лицьових панелях найбільш ефективне в контексті підсвічування в темний час - світяться окремі лайтбокси на несвітловій панелі і виглядають так, немов вони зависли в повітрі. Роблячи рекламні пілони на замовлення, можемо сказати, що у таких світлових конструкцій ефект привернення уваги вище, ніж у варіантів з суцільними лайтбоксами у ролі лицьових панелей.

Неочевидні відмінності пілона від стели

Мала висота пілонів (3-6 м) неабияк розширює сферу їх застосування (на відміну від стел). Вони органічно і легко вписуються в середовище міста, не порушуючи його вигляд, тому можуть використовуватися навіть серед густої забудови. Ми б віднесли пілони до сіті-форматних конструкцій, які добре доповнюють архітектурний вигляд нічного міста.

Загалом, пілон встановлюється там, де стела не може. А ще всередині приміщень. Пілони в Києві часто стають доповненням просторів гіпермаркетів, офісних і торгових площ.

Ціна на пілон як не крути - нижча. Для виробництва пілона потрібно менше матеріалів, менше зусиль, менше пунктів у специфікації до накладної. Навіть витрати на монтаж і спеціальну техніку для монтування набагато менше. При цьому отримуємо ідентичну по функціоналу і цінності установку.

Маркетингові переваги пілона

Так як пілон можна встановлювати в центрах максимальної концентрації цільової аудиторії, його можна використовувати не тільки як вказівник (на відміну від стели, яка в першу чергу несе в собі навігаційну функцію). Він може включатися в комплексну рекламну кампанію бренду.

Пілон може нести в собі виключно іміджеву функцію. Це більшою мірою стосується інтер'єрних пілонів або пілонів на територіях підприємств.

Пілон може також служити елементом дизайну інфраструктури, міської чи локальної.