Де розташувати свій рекламний щит

Де розташувати свій рекламний щит

Кожний власник точки роздрібної торгівлі або послуг в курсі, що нехтувати будь-яким засобом поширення інформації про себе - недозволена розкіш. Все, від постів в Інстаграм і спонсорських заходів до промо на радіо і штендера на вулиці, може добре спрацювати у рекламі. А просто у різних інструментів - різна аудиторія. Хтось любить шукати продукт через "рекомендоване" в соціальних мережах, а хтось йде по вулиці і, спіткнувшись об штендер, вирішить купити те, про що на ньому написано.

Якщо ви тієї ж думки, то або ВЖЕ включили штендер в арсенал своїх рекламних інструментів, або збираєтеся це зробити і бажаєте дізнатися найбільш вигідні місця для його використання. Давайте подумаємо разом, де розташувати свій рекламний щит, щоб він давав максимальний профіт.

3 кращих споти для штендера

Зона вітрини

Все, що знаходиться в радіусі вітрини, допомагає покупцеві дізнатися, що йому пропонують. Скласти враження про магазин він також може за маркерами навколо, і штендер повинен бути одним з них.

Розміщення рекламного щита безпосередньо поблизу вхідної зони розраховане на зоровий контакт з близької відстані - це перший рівень комунікації з тими, хто вже зовсім поруч з магазином.

Це місце добре і тим, що поставивши штендер лицьовою панеллю до проїжджої частини (в паралель фасаду), можна охопити і водіїв - актуально для точок продажу над проїзною частиною.

Щит в зоні входу також добре працює в якості меню кафе і фаст-фудів.

За рогом

Де розташувати рекламний щит, якщо магазин прихований з виду? Обов'язково там, де цей вид відкривається, причому для набагато більшої кількості людей. Розмістилися за рогом головної вулиці (?), поставте штендер перед цим рогом, і нехай він буде не тільки промоутером, а й покажчиком. Ваш заклад може бути ідеальним для міток в Інстаграм, але спочатку клієнти повинні знайти вас. Нехай щит покаже їм шлях у вашому напрямку.

Разом із щитом в зоні вітрини цей розрахований на те, щоб відірвати від екранів телефонів або роящихся думок ваших потенційних покупців. Це спосіб змусити їх підняти погляд вгору і побачити ваш магазин / шлях до вашого магазину.

Пасаж

Між рядами ринків і торгових центрів штендер буде виконувати як іміджеву, так і навігаційну задачу, а ще створювати конкуренцію. У просторі, де магазини йдуть низками і ярусами, дуже складно знайти те, що шукаєш, але за допомогою щита - легше. Це особливо актуально для тих точок, чий продукт або послуга вибиваються на загальному тлі, тобто не схожі з тими, що пропонує більшість навколо.

Наприклад, ательє, кав'ярня або ремонт фурнітури серед магазинів готового одягу.

Де НЕ ВАРТО встановлювати рекламний щит

Є ряд неофіційних правил, що обмежують розміщення штендера, яких варто дотримуватися, щоб не втратити його. Так, наприклад, за установку на проїжджій частині можна не тільки втратити рекламний засіб, але і отримати штраф. Де ще не бажано ставити мимохід:

  • в радіусі 10 м від зупинки громадського транспорту
  • на тротуарах шириною менше 2 метрів
  • в місцях, що перешкоджають пересуванню великого потоку пішоходів
  • в місцях, де ВЖЕ встановлений штендер однієї і тієї ж компанії.