Які бувають рекламні стели
Характеристики стел залежать від точки зору, з якої дивитися на них. Можна ділити стели за функціями, можна - за зовнішніми або конструктивними параметрами. Давайте подивимося на них і так, і сяк.
Які бувають рекламні стели
Виходячи з призначення, вони можуть бути:
- навігаційними - здалеку координують проходящий трафік подібно дорожньому вказівнику, ефективні в умовах ускладненого зорового доступу до вивіски і на віддалених відстанях уздовж проїжджих частин
- іміджевими - їх завдання привертати увагу і презентувати бренд, рекламуючи його ім'я або конкретний продукт, їх функція часто реалізується в навігаційних або інформаційних стелах
- інформаційними - в більшості випадків працюють в тандемі з навігаційними стелами, одночасне направлення і сповіщення про продукт/сервіс/ ціни.
За типом рекламної поверхні види рекламних стел:
- статичні - на них рекламне повідомлення не змінюється. Такі - в більшості, так як виготовлення великоформатної стели вимагає неабияких ресурсів, фінансових і фізичних. До того ж, місія цього носія - бути дорожнім вказівником, і змінювати його інформаційне наповнення варто в разі, якщо змінюється напрямок руху.
- динамічні - якщо бути точними, це статичні стели з динамічними елементами. Найчастіше функцію останніх виконують світлодіодні led-табло. Такі в основному беруть автозаправки для візуалізації цін палива.
Зовнішній вигляд робочих поверхонь ділить стели на:
- плоскі - ті, що виключають накладні об'ємні елементи - літери, лайтбокси, панелі. Хоча лицьова частина може являти собою цілісний світловий короб, і в цьому випадку він також буде плоским. Плоскі поверхні також часто виготовляють з композитних матеріалів, в яких вирізають зображення, написи и логотипи.
- об'ємні - ті, что вміщують опуклі і/або фігурні елементи.
Глобально стели можна розділити на крупно-(5-20 метрів) і малогабаритні (3-5 метрів), прямокутні та фігурні (з виступаючими за межі уявного прямокутника элементами), цільні або зібрані (литі vs складальні панелі рекламних поверхонь).