Переваги лайтбоксів

Переваги лайтбоксів

З моменту своєї появи, лайтбокси стали невід'ємною частиною ландшафту будь-якого великого міста. Самі того не помічаючи, ми з вами бачимо ці конструкції кілька десятків разів в день (якщо, звичайно, не сидимо вдома). А що говорити про вечірню панораму мегаполісу? Так її б взагалі могло не бути, якби не було лайтбоксів - всі ці світлові вивіски і роблять панораму такою привабливою в темний час. Пам'ятаєте вислів "вогні великого міста"? Так ось ці вогні і є лайтбокси. А знаєте чому? Тому що це самий затребуваний тип рекламної вивіски.

Чому саме вони? Які переваги лайтбоксів звели їх в лідери списку варіантів зовнішньої реклами? Мабуть, вагомі, але давайте детальніше розберемо його сильні сторони.

Переваги лайтбоксів для реклами починаються з того, що це вкрай адаптивні носії, абсолютно універсальні в застосуванні. Ця характеристика виливається відразу в три "плюси":

  • збільшений спектр використання - хоч на фасаді, хоч на поверсі і навіть в концертному залі або підземному переході
  • легко комбінований - конструкцію можна поєднати з панеллю-кронштейном, об'ємними, прорізними або інкрустованими буквами
  • гнучкий за формою - короб не обов'язково повинен бути прямокутним, можна зробити трикутником і навіть листком. Він також може бути опуклим, якщо використовувати метод вакуумного формування.

Технічні переваги світлових коробів полягають у:

  • винятковому виборі матеріалів і комбінацій між ними - в одній конструкції можна з'єднати оргскло, алюміній і ПВХ. Якщо потрібно оргскло можна замінити композитом, полістиролом і навіть текстилем, а алюміній - оцинкованою сталлю.
  • можливості зробити в рамках однієї конструкції відразу дві рекламні поверхні - двосторонній короб
  • простому монтажу або його відсутністю - підлогові варіанти лайтбоксів можна просто поставити на підлогу.
  • широкому виборі джерел освітлення - світлодіодні, люмінесцентні, неонові лампочки і світять, і коштують по-різному.
  • великому розмірі - стандартні розміри зводяться до 2x1 м - 5x1,6 м. Але можна виготовити світловий короб, наприклад, в розмірі 12х2 м, якщо взяти в якості лицьової панелі стільниковий полікарбонат (це якраз стандартний розмір листа полікарбонату). З банерної тканини короб може бути ще більшим.

Економічно вигідні переваги лайтбоксів:

  • доступність ціни - завдяки можливості комбінацій матеріалів конструкції, її можна зробити найменш витратною. Наприклад, з банерної тканини і сталевого або пластикового каркасу. Заощадити можна і на підсвічуванні.
  • багаторазове використання - лицьову панель (тобто рекламну поверхню) і зображення можна замінити, якщо потрібно.

Список зазначених в статті переваг лайтбоксів далеко не весь. Ми назвали основні переваги, але навіть вони можуть пояснити, чому цей варіант вивіски часто вибирають рекламодавці.