Яким повинен бути ідеальний ролл-ап банер?

Яким повинен бути ідеальний ролл-ап банер?

Просунути бренд або товар, дати афішу, привернути увагу, оформити місце продажу або виставкового стенду в найкоротший термін і з найменшими витратами - це все про мобільні стенди. Ролл-ап серед них займає ТОПове місце завдяки своїй міцнішій в порівнянні з X-стендом конструкції і нижчою в порівнянні з пресс-волом або pop up стендом вартості. (Купити його в стандартному розмірі (~ 0,6 х 2,0 м) можна за ~ 800 грн.) Тому для нас питання, як створити ідеальний рол ап банер, абсолютно очевидне. Як зробити ролл-ап своїми руками ми, на жаль, не розповімо - комплектуючі на виробництво приїжджають в готовому вигляді, але деякі рекомендації щодо вибору матеріалів для хорошого стенду дамо.

Перш, ніж почати роздавати поради щодо створення ідеального стенду, сформуємо для нього чітке визначення і розберемо конструкцію. Ролл-ап - це стенд з трьох частин:

  • підставка у вигляді коробки з пружинним механізмом накрутки, який скручує банер в рулон. По великому рахунку, це порожниста трубка, в якій розміщується пружина. У заводському вигляді механізм заблокований фіксатором (невеликий гачок в формі спиці з петлею)
  • верхній профіль (клік-система, рідко клейова рейка)
  • розпірна планка з трьох частин - вертикальна щогла.

Всі ці комплектуючі можна купити комплектом або окремо на тій же Розетці і зібрати самостійно, але банер все одно доведеться друкувати окремо.

Що стосується носія, то ми НЕ рекомендуємо використовувати важкий вуличний вініл - велика вага полотна може призвести до нестійкості стенду.

Для ролл-апа ідеально підходять наступні матеріали

  • плівка PET Backlit. Великий діапазон температур, висока стійкість до розриву, стійкість до жирів, масел, води і довгий термін служби роблять її ідеальним рекламним носієм. Призначена в основному для сольвентного друку.
  • поліестеровий текстиль. Дуже простий у виробничому процесі універсальний матеріал, який підходить для будь-якого типу друку (УФ, сублімації, латексної). Діапазон ваги 17 - 210 г / м2
  • банерне полотно Backlit або Frontlit. Довговічний недорогий пвх-матеріал, представлений у великому діапазоні граматур і ширини, з високим опором до розриву і стійкістю до розтягування. Ідеально підходить для широкоформатного друку.

Усі зазначені матеріали не вимагають попередньої підготовки, дозволяють друкувати з високою якістю і відмінно тримають фарбу, забезпечуючи яскраву передачу кольорів і мають високу світлорозсіюючу здатність (крім банерної тканини Frontlit, яка при необхідності передбачає фронтальне підсвічування). Це означає, що з тильної сторони стенда можна встановити джерело світла і підсвітити свою рекламу, якщо потрібно.

Що стосується вибору банерного полотна за методом виробництва, то для ролл-апу підійде ламіноване (тобто прокатане через нагріті вали). Експлуатаційні вимоги до рекламного стенду набагато нижчі, ніж до банерного борду або вуличної перетяжки, наприклад, тому підвищені характеристики міцності не обов'язкові. При цьому термін служби литого полотна в рази більше (але ви ж не будете рекламувати на своєму стенді один і той же продукт кілька років, чи будете?).

Якби ми готували стенд для циклу короткострокових виставок або ярмарків, участі в конференції або майстер-класі, ми б вибрали ПЕТ-плівку в якості носія.

Про те, як зібрати і встановити ролл-ап ви можете прочитати у відповідях на питання тут.