Ідеї для просування кав'ярні

Ідеї для просування кав'ярні

Сьогодні перш ніж відкрити кафе, потрібно заздалегідь створити інформаційне поле в соціальних і не тільки медіа про те, що ви збираєтеся відкрити кафе. Такі секрети просування кав'ярні - вона ще не була відкрита, а люди вже з нетерпінням чекають її, тому що їх професійно і заздалегідь простимулювали. Але це кейси маркетингової стратегії, а як бути з зовнішньою рекламою, вона теж може бути потужним інструментом просування на ринку. Галас в соціальних мережах це добре, а робити вивіску теж потрібно заздалегідь. І до того ж, яке відкриття без вивіски? Дозвольте представитись, мене звати ніяк (?!). Пахне утопією, погодьтеся, тим більше, якщо врахувати, що серед мільйона схожих на ваше кафе, найважливіше завдання на старті - виділитися.

Так ось, виділити себе серед інших - якраз місія зовнішньої реклами в тому числі. Єдиного правила реклами кав'ярень оффлайн немає, але деякі рекомендації є. Ми спробуємо акумулювати весь свій досвід і розповісти, як розкрутити кафе за допомогою зовнішньої реклами

Ефективна вивіска

Перебираючи в голові ідеї для просування кав'ярні на старті, ми завжди зупинялися на вивісці. Навіть якщо у вас найкрутіші таргетологи і гості легко приходять до вас з соцмережі, перше що вони бачать - це вивіска, як не крути. І краще, якщо вона ефективна, тобто відповідає вашому концепту і цільовій аудиторії і чітко передає ваш месседж. Така вивіска в подальшому окупить витрати на себе, тому їх не варто шкодувати.

Ідеї ​​матеріалів для вивіски в кав'ярні

У виборі вивіски для кафе важливо покладатися на його концепцію, місію і цільового клієнта. Для кав'ярні з акцентом на еко, органіку або веган-продукти навряд чи підійде акриловий короб - де пластик і де еко? Тут спрацює дерев'яна або фанерна вивіска з вирізаним найменуванням, добре підкреслить натуральність і простоту. В умовах малого простору можна встановити таку ж, але трохи меншу на кронштейн.

Для невеликого кафе швидкого обслуговування в ТРЦ, наприклад, добре підійде фігурний лайтбокс в формі чашки з гарячим напоєм.

Кафе-бар відмінно представить неонова вивіска, в якій назву буде викладено неоновими трубками - маючи особливо приглушене світло, неон завжди надає легкий відтінок розслабленої атмосфери.

Для кафе в мінімалістичному стилі підійде лайтбокс з композиту з вирізаним найменуванням - це виглядає легко і сучасно. Або окремо стоячі об'ємні літери без підкладки - щоб нічого зайвого. Оригінально буде виглядати також монолітний кронштейн з символікою або написом з металу - та ж чашка з приставкою coffee або cafe. Однак ця ідея без підсвічування підійде тільки для ранкового закладу або з графіком half-time.

Штендери

Універсальним інструментом підвищення охватів аудиторії, ми вважаємо штендер. Стоячи на шляху у перехожих, він, як мінімум, звертає на себе їхню увагу - хтось обійде і пройде повз, а хтось прочитає, що на ньому написано і, якщо там цікава пропозиція, то це + 1 клієнт.

У сегменті кафе і кондитерських дуже поширені штендери з панелями з грифельної дошки і дерева (часто ці матеріали компонуються).

Ідеї ​​для розміщення штендера

Мобільність і портативність штендера робить його універсальним в контексті локації для установки. Сьогодні його можна розмістити тут, а завтра - за рогом. Це, до речі, перший робочий варіант локації в умовах важкого доступу до кафе - на відстані.

Якщо заклад, припустимо, у дворі і шлях до нього з головних доріг неочевидний, штендер можна поставити в місці перетину вулиць і пішоходів. Так він буде навігатором, вказуючи на підхід до кафе.

Штендер недалеко від входу перпендикулярно потоку руху буде, як ми вже говорили, підвищувати охоплення аудиторії. У цьому випадку на штендері вигідно анонсувати акції, спеціальну ціну на певні позиції або десерт чи напій дня. Таким чином можна прорекламувати не тільки заклад, а і його пропозиції.

Якщо поставити штендер паралельно вітрині або біля входу, його можна використовувати в якості аутсайд меню. Такий штендер можна зробити з профілю з клік-системою і змінювати постери з надрукованим меню, коли потрібно. Формат подачі найменувань основних позицій і цін дозволить як мінімум зменшити тимчасові витрати на обслуговування, як максимум - скоротити потік не цільових відвідувачів. Для гостей це також дуже зручно - вони відразу будуть бачити, підходить їм місце чи ні.

Інстаграм-плейси

Куди ж без них. Сьогодні люди готові прийти в заклад заради картин з книг або чашок на стіні, щоб зробити і розшарити потім фото з ними. Заклади користуються цим і впроваджують цікаві дизайнерські рішення, інста-плейси. Такі можна робити як всередині, так і зовні кафе.

Ростові фігури

Під козирком або де завгодно у вхідній групі можна поставити ростову фігуру, яка на 100% приверне увагу якщо не дорослих, то маленьких відвідувачів точно. Діти охоче ведуть батьків в сторону яскравої постаті, звідти - рівно секунда, щоб зайти всередину і зробити замовлення.

Фудтрак або on-the-go

Недалеко від входу в кав'ярню можна поставити фудтрак або організувати спот для швидкого обслуговування в форматі to go. Крім того, що це прямі продажі, це ще й інста-плейс - наприклад, можна поставити раритетний мінівен, обклеєний тематичними зображеннями. Наклейки, постери і ті ж грифельні дошки для побажань можуть завершити дизайн. Непогано буде виглядати фанерна вивіска з вирізаними в лінію символами громадського харчування - чашка, стакан або термокружка, панкейк, ріжок або круасан.

Логотип в інтер'єрі

Зробити інстаграмне місце можна і всередині, з вивіскою або об'ємними літерами по центру. Нехай фірмовий лого або найменування буде на кожному фото відвідувача. В якості додаткової реклами можна підсвітити першу літеру в імені закладу або якийсь слоган на тематику кафе. До речі, такі елементи можна повісити і в зоні вітрини.

Мобільна реклама

Брендований транспорт

Якщо в кафе є доставка, брендування корпоративних авто просто обов'язкове. Ваша реклама повинна їздити по місту і охоплювати якомога більше людей, знайомити з пропозицією, показувати ваші контакти. Всі ми іноді стоїмо у заторах і можемо сфотографувати номер для замовлення еклерів на фургончику, що стоїть попереду. 

А скільки смачних тортів на замовлення ми не спробували, бо не знали і не замовляли їх? Ну, ви зрозуміли...

Оцифрована зовгішня реклама

Не подбати про QR коди і геотеги в диджитал світі - це моветон. Не можна упускати жодного клієнта, а клієнт сьогодні звик до швидкого доступу і швидкості в отриманні даних. Він хоче натиснути на екрані і відразу перейти на сайт або інстаграм сторінку вашого кафе, подивитися на карті його місце розташування і вирішити, піде він до вас чи ні. Тому оснащення символіки і навіть інтер'єрних елементів кафе QR-кодами - обов'язковий крок у просуванні бізнесу.

Друкована символіка

Всі упаковки для покупок з собою або індивідуальних замовлень повинні містити рекламу кафе. Нехай на них буде ім'я, контакти і символи. Брендування аутфіта сприяє впізнаваності і формуванню іміджу бренда.