ТОП-10 видів зовнішньої реклами

ТОП-10 видів зовнішньої реклами

Яка зовнішня реклама крутіше? Настільки крута, що її хочуть всі або майже всі? Так, ну, в будь якому разі, вона - максимально ефективна, трендова і швидко окупається. Мабуть, саме така крутіше всіх, і під цю дефініцію підходить як мінімум 3 варіанта реклами. 3, якщо мінімально, 10, якщо на широку ногу. Загалом, ми підібрали ТОП-10 видів зовнішньої реклами і він починається прямо зараз.

Увага! Всі оціночні думки в статті - суб'єктивні!

Об'ємні літери

Як варіанту вивіски з презентаційною функцією, їм немає рівних - відразу говорять, ху із ху, причому здалеку. Якщо потрібно суто представитися перед клієнтом, то краще букв це навряд чи зробить інший вид зовнішньої реклами. При цьому, окремо розташовані букви без підкладки не закривають фасад будівлі, не виглядають надто масивними, не відволікають увагу від суті. Є в такій вивісці і легкість (з відповідним шрифтом) і ажур (особливо з підсвічуванням з тильного боку).

Об'ємні букви легко стають даховою установкою у відповідному масштабі і працюють там, де інша реклама не дуже - в важкодоступному або зовсім новому місці, наприклад, коли потрібно бути максимально помітною з будь-якого ракурсу

Лайтбокс

Робочий варіант на всі випадки життя, тому і улюбленець рекламодавців. Універсальність в тому, що для його виготовлення можна використовувати широкий спектр матеріалів, поєднуючи їх між собою. А ще, його можна компонувати з іншими видами зовнішньої реклами і робити абсолютно різної форми. Завдяки всьому цьому можна скільки завгодно коригувати собівартість лайтбоксу, доки вона не підійде. Іноді гнучкість його ціни дозволяє реалізувати функції тієї реклами, на яку не вистачає грошей. Домогтися масштабу конструкції не об'ємними літерами, а лайтбоксом з банерної тканини, наприклад.

Що стосується візуалу, то у лайтбоксу він "масивніший" - монолітність його конструкції не буде створювати ефекту польоту в повітрі, реклама отримує масивність (розмах). Світловий короб - це вже не тільки "my name is ..". Чого тільки вартий ультратонкий текстильний або ультрастильний композитний лайтбокс - не реклама, а картина! Взагалі, із привертанням уваги короб справляється на всі 200%.

Дахові конструкції

Хоча в основній своїй масі це все ті ж об'ємні букви, вони входять в топ-3 як самостійний вид зовнішньої реклами. Складно придумати більш помітну рекламу, ніж ту, що на даху, тим більше високої будівлі, тому це улюблений варіант торгових мереж і гіпермаркетів, кінотеатрів і спортклубів, які хочуть запросити до себе будь-якого = кожного пересічного громадянина. У цьому сенсі будь-яку дахову установку можна ототожнити з вигуком "УВАГА".

Інколи крім букв бувають і інші елементи - наприклад, як у Фокстроту лисичка. Буває і так, що дахова установка конструюється не з окремих елементів, а на підкладці, і теж вміщує зображення - як у Садового Центру Епіцентру, букет з областей України, наприклад. У більшості випадків це дорогий вид реклами, і його вибирають великі гравці ринку.

LED-екрани

Якщо говорити виключно про великих гравців, на 4-е місце проситься світлодіодний LED-монітор. Ну, тому що всі хочуть відео сьогодні, і цифровий екран майже перекочував з дому на вулицю. Водій, який стоїть у заторі, навряд чи буде залипати на статичну картинку, він краще подивиться відео в Тік-тоці або .. відео на LED-екрані (особливо, якщо це молодий водій).

Це дуже дорогий вид реклами, але затребуваний, зважаючи на мейнстрім у відтворенні інфо. Він транслює відео в Full HD, будучи оснащеним сучасним програмним забезпеченням і системами управління, яким, до речі, потрібно буде навчити персонал рекламодавця. Але це той варіант, який готовий перетворити колосальні витрати в колосальний прибуток. Згадаймо Уолл-стріт, вона усипана led-моніторами, не без допомоги яких, там обертаються фінанси.

Фреймлайти

У нове покоління реклами також увійшли фреймлайти - ультратонкі світлові панелі в майже невагомих алюмінієвих клік-рамках, в які вставляють постери. Вони зайняли пік популярності завдяки своїй витонченості, витонченості і вражаючого стильного вигляду. Мабуть, це найтонший тип реклами на сьогодні - конструкції від 15 мм завтовшки. Розміри починаються з А3. Це дає можливість використовувати їх зовсім в будь-яких умовах, навіть самих обмежених - відмінно спрацюють у вітрині з глибиною не більше 20 см або на вузькій колоні.

Фреймлайти без алюмінієвих профілів - це крісталайт, і вони виглядають набагато ефектніше. Є ще акрілайти - це панелі з того ж акрилу, але вже не з постером, а з вигравіруваним зображенням, яке підсвічується по контурах.

Всі ці "лайти" давно вийшли за межі зовнішньої реклами і стали справжніми прикрасами івентів будь-якої спрямованості - від б'юті-виставок до презентацій в автосалонах.

Брандмауери

Брандмауери недалеко відірвались від дахових установок в задачі бути помітними. Її вони виконують на всі 100%, особливо якщо висять на висотних будівлях. Величезні банерні панно, які розтягнулися на 3-5-8 поверхів багатоповерхівки або торгового центру - ви бачите такі кожен день, їх просто не можна не помітити (погано зрячі теж не відкрутяться).

Брандмауери придумали для реклами на дуже великих відстанях (в цьому їх схожість з LED-екранами, але коштують вони набагато дешевше) і створення WOW-ефекту, ну, тому що, ТАКА величезна картинка виглядає реально круто, вау. Від дахових установок вони відрізняються тим, що не просто транслюють ім'я в маси, але й можуть ВЖЕ рекламувати конкретний товар (послугу, колекцію, нову лінійку). Ще, це гарний варіант приховати фасад, що ремонтується і заодно прорекламувати бренд.

Білборди

У сегменті окремостоячих великогабаритних конструкцій не можна пройти повз старих добрих білбордів, в народі рекламних щитів із зовнішнім підсвічуванням. Це не відео, звичайно, але в великих потоках руху все ще відмінно працюють. До того ж, останні роки вони неабияк модифікувалися - наприклад, стали призматронами, суперсайтами і еірбордами. Звичайно, технічно їх конструкції відрізняються, але зовні схожі.

Призматрон - версія білборда, в якому лицьова панель набирається з тригранних призм (ламелей), які обертаються по черзі через певний відрізок часу. Тобто на такому можна розміщувати відразу 3 рекламні кампанії.

Суперсайт - це супервеликий бігборд (від 10х5 м) на супервисокій стійці (до 25 м). Серед великоформатних статичних конструкцій це топ, особливо ті, в яких інтегровані тривимірні елементи.

Еірборд (від сл. Air - повітря) увірвався в рекламу і блискавично сподобався всім. Трохи пепсікольний формат (це до того, що не всім рекламодавцям підійде), але ефективності в привертанні уваги йому не бракує. Являє собою конструкцію з декоративними паєтками на передній панелі, які рухаються від подуву вітру. Це запрограмована погодою візуалізація зображення. На сонці виглядає взагалі божевільно (в хорошому сенсі). Це варіант, коли реклама блискуча у всіх відношеннях. Технологія застосовується не тільки в білбордах.

Пілони і стели

Повертаючись до малогабаритних конструкцій, ставимо пілони і стели на 8е місце за інформативність. Це робочі варіанти не скільки для реклами, скільки для навігації. Хоча технічно вони найчастіше є нічим іншим як лайтбоксами (якщо з підсвічуванням, звичайно), так що їхню рекламну функцію не будемо списувати з рахунків. Однак їх традиційно ставлять у вхідній або в'їздній групах, уздовж доріг або в терміналах торгово-розважальних та інших центрів саме в якості навігаторів. На заправках - в тому числі в якості цінника.

Пілон від стели практично нічим не відрізняється, крім висоти. Стели зазвичай роблять від 3 метрів, пілони - до 3. До речі, завдяки низькій висоті, пілон увійшов в сіті-формат і легко трансформувався в сіті-лайт і піларс. Отримавши роллерний або цифровий дисплей, він пішов далі прямо в інтер'єри кінотеатрів, молів і готелів. Загалом, взяв на себе ще й іміджеву функцію.

Брендований транспорт

Це дієвий формат мобільної реклами з широкою цільовою аудиторією. Пересуваючись по місту, автомобіль з рекламою охоплює абсолютно всі соціальні групи. У боротьбі за охоплення не потрібно морочитися з налаштуванням таргета - біля АТБ машину побачить пенсіонер, біля бізнес-центру - активно працююча людина (умовно, звичайно). Реклама на авто також добре працює на впізнаваність бренду.

При цьому витрати будуть мінімальними, якщо порівнювати з виготовленням будь-якої вивіски або хоча б банера, статичних на секунду (!). Не потрібно платити за оренду площі під рекламу, брати дозвіл на установку і знову платити. Коли стане неактуально, демонтувати можна самостійно (видалити плівку легко, сучасні варіанти не залишають слідів). Загалом, платити не потрібно за багато чого, а значить, це дуже економічно вигідний варіант зовнішньої реклами, тому популярний.

Штендери

Старий добрий штендер завершує наш топ, в основному завдяки своїй доступності та малогабаритності, за це його і люблять.

Завдання штендера схоже на завдання стели або пілона - реклама + навігація. При цьому він мобільніший - сьогодні стоїть тут, завтра там. Іноді ця конструкція єдино можлива в міських умовах для навігації до невеликої кав'ярні або прокату великів. "Мимоходи", як їх називають, добре працюють в місцях злиття пішохідних трафіків. При цьому можуть служити полотном для анонсу спеціальних пропозицій або акцій, вказівки графіку роботи або контактів (тобто реалізувати також функцію таблички). У відповідних конструкціях інформацію на панелях можна часто змінювати (штендери з клік-профілями, грифельні).