Логотип на стіну
Виготовлення логотипів на стіну нічим не відрізняється від виготовлення логотипів в цілому - то що можна покласти на горизонтальну поверхню, можна повісити і на стіну. Впритул або на відстані, як захочеться.
Ми не візьмемося сказати за всіх, але останнім часом більшість компаній вибирають одну з трьох варіацій інтер'єрної вивіски: "металеві" букви, букви з акрилу, акрілайти. Давайте докладніше зупинимося на кожній з них.
Металевий логотип на стіну
Так склалося, що в нашій країні (або навіть свідомості) металевий блиск асоціюється зі статусом. Так, говорячи металевий ми маємо на увазі в першу чергу блиск, в другу - звичайно, матеріал, але їм може бути і не чистий метал, а його похідний або аналогічний. Найчастіше це нержавіюча сталь, тому що більш доступно, і букви з неї виглядають респектабельно і дуже стильно.
Нержавіюча сталь може бути хоч срібною, хоч золотою. Глянцевою, матовою і навіть подряпаною. І навіть якщо ви - один з небагатьох, кого НЕ полонить металевий блиск, нержавійку можна забарвити. У будь-який колір за шкалою RAL порошковим методом.
Якщо не зі сталі, то букви можна зробити з латуні. Це мідний сплав з благородним золотистим блиском. Він також, як і нержавіюча сталь відмінно піддається поліровці і патинуванню.
Всі заготовки для металевих літер вирізають на лазерних верстатах з точністю до 0.01 мм. Це дає можливість чітко передати будь-який "прописний" шрифт - металеві літери ніколи не позбавлені витонченості. Всі вони можуть бути наполовину або повністю об'ємними.
Крім зовнішнього вигляду, перевага металевих літер в тому, що з іміджевою функцією вони цілком справляються без підсвічування. Їх так часто і замовляють, без підсвічування.
Літери з акрилу з підсвічуванням
Для прийомних, переговорних і офісів в 60% випадків логотип на стіну на замовлення - це об'ємні літери з акрилу. Так, це самий продающий тип вивіски як у зовнішній, так і інтер'єрній рекламі.
Логотип можна зробити з прозорого, напівпрозорого або кольорового акрилу. При цьому обидва перші варіанти легко піддаються обклеюванню кольоровою плівкою типу oracal. Заготовки букв вирізають на лазерному або фрезерувальному апараті з абсолютною точністю різу, тому їх вигини також, як і букв зі сталі, не позбавлені стрункості.
Підсвічування може бути внутрішнім, фронтальним або фронтальним + бічним, контражурним і, дуже рідко зовнішнім. Найчастіше обирають контражур - ефект світлового ореолу прекрасно поєднується з акрилом будь-якого кольору.
Що стосується фіксації таких букв, то тенденцій в сторону інтегрування підкладки або її відсутності немає. Хтось вибирає пластикову або металокомпозитну основу, а хтось хоче, щоб лого був закріплений прямо на стіні.
Акрилайт
Серед всіх світлових панелей тільки акрілайти можуть претендувати на роль повноцінної інтер'єрної вивіски. В основі конструкції у них немає друкованого зображення, як у фреймлайтів та крісталлайтів, яке відносить їх до носіїв тимчасової інформації. Будь-яка графіка наноситься на акрил шляхом гравірування, так чому б не нанести на нього назву (?).
Напис або малюнок можна не тільки вигравіювати, а й проклеїти плівкою, тобто надати їм колір, чіткість, об'ємність. Завдяки бічному підсвічуванню та світлорозсіювальній матриці в товщі акрилу, світиться як зображення, так і вся панель по контуру.
Панель може бути інтегрована в профіль (зокрема великоформатна), але найбільш виграшно виглядає саме безрамкова конструкція.
Останнім часом акрілайти набирають обертів в попиті на офісні логотипи в Києві. Вибір на них зупиняють ті, хто хоче ненав'язливо, тонко заявити про себе. У делікатному зовнішньому вигляді відіграє роль і м'яке підсвічування.
Тонка панель також добре виправдовує себе в невеликих просторах - коли приміщення невелике, не дуже хочеться перевантажувати його великою вивіскою. Ефект прозорості в цьому випадку прирівнюється до ефекту зорового збільшення простору. Це іміджева реклама із заявкою на вишуканість.