Як зробити зовнішню рекламу ефективною

Як зробити зовнішню рекламу ефективною

Як зробити зовнішню рекламу ефективною? Потрібно зробити так, щоб вона працювала, в цьому і буде її ефект. Мова не тільки про хороший дизайн зовнішньої реклами та якісну його реалізацію - можна повісити круту вивіску, а вона не буде працювати. Про це нам є, що розповісти, тому розповідаємо.

Змусити рекламу працювати можна шляхом грамотної її організації. Розмістити там, де потрібно, поєднати з іншими видами, визначивши всі можливі точки дотику з клієнтом.

Давайте разом подумаємо, як створити ефективну рекламу для фасаду магазину фермерської молочної продукції.

Набір зовнішньої реклами

Так, нам обов'язково потрібна основна фасадна світлова вивіска. Нехай це будуть об'ємні букви "молочна ферма" на панелі із зображенням корови, адже нам потрібно дати клієнту прямий однозначний мессадж, сказати, ЩО він може у нас купити. У кольоровій гамі вивіски задіємо темно-оливковий (для букв і корови) і білий (для бекграунду), тому що перший асоціюється з лугом, другий - з молоком. Це два контрастуючі кольори, приємні для сприйняття, тому вивіска буде добре читатися. На ній не буде зайвих елементів, все буде просто і зрозуміло.

Монтуємо вивіску над входом.

Якщо вхід розташований паралельно пішохідному трафіку, нам потрібно зупинити останній, сказати "агов, ми тут". Для цього замовляємо і монтуємо консольну вивіску. Нехай це буде фігурний лайтбокс у формі нашої схематичної корови з написом “ферма”. Встановимо його на кронштейни перпендикулярно до фасаду будівлі. Корівка буде тим образом, який запам'ятовується, а їх так люблять клієнти.

Що стосовно вітрин - їх теж потрібно оформити, тим більше якщо їх розміри це дозволяють. Вікна вважають полями для реклами прямої дії. Підійде пара підвісних фреймлайтів у зоні барної стійки або корнера зі столиками, якщо такі будуть передбачені в магазині. Тонкі рамки з постерами, які світяться, будуть привертати увагу. На постерах можна надрукувати меню або топ наших продуктів, слогани бренду або зображення корови як нашого символу. Основну частину вітрин ми б залишили відкритою, нехай перехожі бачать, що відбувається всередині. Одного разу, вони захочуть приєднатися. Зараз тенденція відкритих вікон в підлогу стає все більш актуальною.

Пізніше, можливо, ми зробимо штендер, щоб поставити його на шляху прямування основного потоку людей. Його можна зробити в декількох варіантах - у формі молочної пляшки або класичний А-типу з грифельними дошками. У першому випадку можна буде реалізувати навігацію, у другому - проінформувати про спеціальний оффер, скажем, шейк з натурального молока. Але спочатку ми подивимося на ефективність базового фасадного оформлення, необхідність у штендері визначиться сама.

Максимальний розмір, максимальне світло

Про те, як ефективно зробити зовнішню рекламу, можуть розповісти конкуренти. Потрібно на власні очі оцінити їх фасади, відзначити "за" і "проти" їх оформлення. Бажано зробити вивіску більшого розміру, максимально допустимого для цієї частини міської забудови. Потрібно, щоб вона виділялася на тлі інших та гарно читалася з далекої відстані. При цьому, звичайно, не будемо нехтувати співвідношенням габаритів входу і вивіски, збережемо гармонію.

Правило великого розміру поширюється і на консольну вивіску. Нехай вона теж буде максимально помітною.

Яскравість вивіски також повинна бути вище, ніж у конкурентів. Світити яскравіше інших означає привертати більше уваги. Зрозуміло, що нічний клуб з молочного магазину не варто робити, але попрацювати з яскравістю джерел можна.

Про те, як вибрати підсвітку, ми писали в попередній статті. Там ви знайдете і про підбір шрифту, кольору та матеріалів.

На наш погляд, у нас з вами вийшло досить робоче фасадне оформлення. Ви як вважаєте?