Яку світлову вивіску обрати
Як вибрати світлову вивіску? Потрібно просто вибрати вивіску, адже світлова - це та ж вивіска, тільки світиться. На цьому можна було б закінчити статтю, але ми ж не зарозумілі зануди, щоб так відповідати, тому зараз коротко розповімо, яку світлову вивіску обрати.
Підемо від великого до малого, від конструкції як критерію вибору вивіски.
Глобально світловими можуть бути лайтбокси та об'ємні літери. (Тонкі панелі в рамках теж можуть, але вони навряд чи виконують функцію повноцінної вивіски, швидше додаткового рекламного носія у вхідній групі або інтер'єрі.) Кожна з цих конструкцій має набір переваг і недоліків - наприклад, об'ємні літери краще читаються, проте вони дорожчі у виконанні, лайтбокси менш вражаючі, але доступніші і набагато легше монтуються.
З представлених видів ми голосуємо за лайтбокси - це насправді найбільш гнучкий в плані підбору матеріалів носій, нескладний в монтажі та обслуговуванні, адаптивний і економічно вигідний в 99% випадків. Об'ємні літери, якщо дозволяє бюджет - завжди велком.
Детально про переваги світлового короба ви можете прочитати в нашій попередній статті.
Тепер про розміщення підсвітки всередині короба або літери:
- фронтальна / + бокова (коли підсвічується передня та бортові панелі, для цього їх роблять із світлопропускаючого матеріалу)
- контражурна (коли підсвічується задня панель, яку на відміну від передньої та бокової роблять із світлопропускаючого матеріалу і встановлюють на відстані)
- комбінована (коли підсвічується і задня, і фронтальна панелі).
Відповідаючи на питання, яку вивіску краще зробити, скажемо, з контражурною підсвіткою.
На нашу думку, м'яке світло не зсередини, а ззаду символу - це найкрасивіший спосіб освітлення. Наприклад, короб з композитного матеріалу + об'ємні літери, які кріпляться до нього на відстані для реалізації контражуру, буде завжди презентабельно виглядати. Тут, звичайно, важлива мета - рішення робити таку вивіску для невеликого продовольчого магазина буде не завжди виправдано. Важливо також розуміти, що у здібності бути легко прочитаним контражур поступається фронтальній підсвітці, особливо на вулиці. Тому:
Масовий попит сформований на конструкції з фронтальною підсвіткою. + Її реалізація вимагає менших зусиль - часто не потрібні металеві підсилювачі каркасів, додаткові елементи кріплення та і робота набагато легша, тому вона доступніша в усіх відношеннях. 70% вивісок магазинів в ТРЦ - це літери з фронтальним підсвічуванням.
Ще одним критерієм вибору стане джерело світла. Світлові вивіски можуть вміщати в себе:
- люмінісцентні лампи
- неон
- світлодіоди
Перший варіант найдешевший. Він буде виправданий в умовах економічного використання, тому що самі по собі лампи несуть високі енерговитрати.
Неон в принципі класний, з точки зору візуального ефекту. Він яскраво світить і може бути різного кольору, круто виглядає в темний час, особливо в затемнених приміщеннях. По витратах він ефективний, вони низькі, і великий ресурс. Але з ринку неон поступово йде, точніше йде те, що раніше називалося неоном - газосвітні трубки. Сьогодні вони трансформуються в холодний гнучкий неон, який тільки набирає обертів. Однак такий тип вивіски буде актуальний далеко не для всіх бізнесів (в основному, заклади громадського харчування та інтертейменту).
Світлодіодні модулі сьогодні у фокусі виробників (розкручується те, що більше продається) і тому їх ассортимент вже майже не обмежений - по потужності, температурі освічування, куту розсіювання світла, рівню захисту і т.д. Безпечний і не важкий монтаж, малий нагрів, низькі енерговитрати, довгий ресурс.
Ми б обрали світлодіоди, це самий економічно вигідний варіант. А ще практичний - їх компактність забезпечує можливість зменшити і габарити самої вивіски. Іноді це дуже важливо, особливо для вивісок в умовах обмежених площ.