Виготовлення вивіски для магазину

Виготовлення вивіски для магазину

Виготовлення вивісок для магазинів - це хліб будь-якого рекламного ательє, тому що такі вивіски замовляють набагато частіше за інші. Вивіска на магазин, яка вміщує пропозицію, лого або просто ім'я - найпоширеніший вид зовнішньої реклами, і якщо він зроблений з розумом, то найефективніший теж. А що це означає? Як зробити вивіску на магазин з розумом? Зараз спробуємо розповісти.

Не те, щоб ми собаку з'їли (хоча, з'їли) на виробництві магазинних вивісок і робимо самі технологічні вивіски (хоча, робимо), але дещо вже встигли дізнатися. Наприклад, те, що красиві вивіски магазинів - це ЗАВЖДИ і ТІЛЬКИ шрифт, який легко читається. Так, в цьому випадку, чіткі і строгі лінії - це красиво, тому що легко читається. Тому:

Головне - прямі, рівні, з чіткими контурами букви

У цьому однозначно є сенс - потенційний клієнт, який біжить в поспіху або проїжджає повз, не вчитуватиметься в закарлючки, у нього немає на це часу, він піде туди, де чітко написано "МАГАЗИН", а не "магазин", якщо це, звичайно, не торгова точка Cocа-Cola, чий шрифт погано читається, проте запам'ятовується і взагалі став брендом. Загалом, якщо закарлючки - НЕ фішка і не частина вашого бренду або корпоративної політики, на вивісці краще писати простим шрифтом.

Гарна вивіска повинна виділятися, щоб хтось зміг її виділити серед інших. Рішенням завжди виступає колір або поєднання кольорів (особливо коли зі шрифтом не пограти). Якщо корпоративний стиль не зв'язує тебе по руках і ногах, в рамках однієї вивіски краще використовувати контрастуючі відтінки - наприклад, червоний з білим, жовтий з чорним або помаранчевий з синім.

Контраст робить вивіску яскравою, вона запам'ятовується і знову ж таки легко читається. Уяви, що ти стоїш на іншій стороні вулиці і намагаєшся прочитати помаранчеве слово на червоному бекграунді своєї вивіски. Як думаєш, буде легко? Якщо ні, то обирай протилежні в кольоровому колі відтінки - холодний + теплий, вони краще читаються здалеку.

Світло теж повинно виділяти

Тому потрібна світлова вивіска, без розмов. Зараз такий час, коли всі справи давно переносяться на вечір, життя переноситься на вечір, а ввечері темно і краще, якщо твою вивіску буде видно.

Якщо ти обираєш світло для фасадної вивіски, то нехай воно буде направлено на фронтальну частину. Фронтальна підсвітка - це найкраще рішення для вулиці, тому що вивіска з нею легко читатиметься здалеку. Додаткова підсвітка бортових частин буде розмивати букву, її контур і робити з неї велику світлову пляму, іншими словами знизить ефективність вивіски. До того ж, боки, що світяться - це додаткова презентація неохайності вивіски, коли в них потрапить і накопичиться вуличний бруд.

Внутрішня вивіска буде виглядати ефектно з контражурною підсвіткою і фронтальною + бічною.

Крутою буде вивіска з композиту з буквами на проріз або накладними. Але варто врахувати концентрацію конкурентів навколо - якщо вони всі з контражуром, варто засяяти на повну, щоб відрізнятися. Ну, і зміст пропозиції важливий, все повинно бути доречним (стійка сухофруктів vs бутік біжутерії).

Матеріали повинні витримувати

Витримувати всі погодні умови - вітрові навантаження, пряме сонячне світло, перепади температур, опади, тому не варто на них економити. Підтримай конструкцію металевим коробом, якщо потрібно, не нехтуй товщиною і гарною обробкою листових матеріалів. Краще один раз інвестувати, ніж витрачати кожного разу, як пройде гроза.

Ну, ось, начебто і все, ми спробували дати найголовніші поради у виготовленні магазинної вивіски. Сподіваємося, це стане тобі в нагоді.