Реклама на даху будівлі

Реклама на даху будівлі

Все, що встановлено вище меж карнизів або парапетів будинків - це дахові установки, один із найбільш топових видів зовнішньої реклами в Україні. Реклама на дахах будівель високо затребувана, тому що її функції трохи ширше, ніж у інших носіїв.

По-перше, вона набагато дієвіша в навігаційному плані - завдяки висоті її поле охоплення максимально широке. До того ж вона може бути єдиним робочим варіантом, якщо монтаж вивіски на фасад неможливий - наприклад, якщо над входом в приміщення споруджено піддашок. По-друге, вона набагато ефективніша з точки зору іміджу. Реклама на даху будівлі завжди говорить аудиторії: компанія, яка мене встановила точно має гроші, статус та ім'я, вона досить успішна, щоб так габаритно заявляти про себе. В цьому є психологічний вплив на масову поведінку споживача - велика вивіска обов'язково належить великій компанії, якій можна довіряти. А ще, якщо установку дахової конструкції зробити заходом, приурочити це до відкриття або реновації, можна створити черговий інфопривід "засвітитися", привернути увагу медіа і ще більше розширити коло потенційних клієнтів. Загалом, дахова установка завжди буквально в центрі уваги, і цим вона цінна. У професійних колах її відносять саме до іміджевої зовнішній рекламі.

Якою може бути реклама на даху за конструкцією

Ми багато разів з вами бачили, що реклама на дахах будинків у Києві може виглядати як літери, світлова панель або короб, і навіть банер. Тобто по суті на дах можна встановити будь-яку конструкцію в плоскому або об'ємному, світловому чи ні виконанні.

Якщо говорити про великі компанії, то в 97% випадків вони обирають об'ємні букви в якості дахової установки. Букви легко читати з різного кута, тому вони завжди більш помітні, завдяки відстані між собою вони більш органічно інтегруються, відсутність монолітного полотна робить їх візуально легкими, незважаючи на фактичну масивність конструкції. До слова, на дах літери завжди встановлюють на металоконструкцію з основи і підрамника, каркас в свою чергу кріплять за допомогою обважнювачів розрахованої маси.

Якою має бути реклама на даху з точки зору безпеки

Згідно з Порядком розміщення вивісок в Києві дахова установка повинна відповідати вимогам до безпеки. Вона повинна відповідати нормам будівництва, пожежної та екологічної безпеки. Це означає, що її не можна виготовити і встановити, як лайтбокс на фасад, тому що рівень небезпеки її експлуатації завжди вищий - потрібно робити ретельну експертизу даху. Такі вимоги відображаються і на процесі підготовки дизайн-проекту, який крім технічних параметрів даху повинен включати в себе чіткі вимірювання вітрових і силових навантажень всіх елементів майбутньої реклами. Проектно-конструкторська документація лягає в основу заяви на отримання дозволу для розміщення. Іноді виробничі компанії мають у своєму розпорядженні власний проектний відділ, іноді користуються послугами на аутсорсі.

Дизайн реклами на даху повинен відповідати архітектурному вигляду будівлі, враховувати стилістику і колористику фасаду, оформлення карнизу. Установка не повинна закривати скульптурний декор будівлі. У Порядку також є рекомендації щодо розмірів конструкції - вони повинні бути порівняні з розмірами будівлі.

Зрозуміло, що експертиза даху, підготовка і аудит проекту, важкість виготовлення і монтажу габаритної дахової реклами пояснює її високу вартість. Однак для певного кола замовників переваги, про які ми говорили на початку, цілком виправдовують необхідні витрати.