Вивіска для салону краси
З чого починається вивіска для салону краси
Вивіски для салону краси в Україні найчастіше відображають ключові елементи ідентичності бренду, який представляють. Це нормально, навіть правильно, тому що виготовлення вивісок для салонів краси потрібно починати з вивчення брендбука. Рекламні носії повинні відображати суть, цінності та позицію компанії перш, ніж просто називати її ім'я.
Систематизація атрибутів дає можливість визначити якорі, на яких буде стояти ексклюзивний дизайн вивіски. У Києві основна маса замовників вважають за потрібне продовжувати фірмовий стиль у фасадній вивісці, тому замовляють їх після визначення загальної дизайн-концепції простору салону. Ми повністю підтримуємо такий підхід, тому що вивіска об'єкта індустрії краси повинна уособлювати його індивідуальність (за великим рахунком це правило поширюється на вивіску будь-якого об'єкта).
Варіанти виконання
Яку замовити вивіску для салону в якомусь конкретному випадку ми не знаємо, ми не бачили ні салону, ні брендбука. Але у нас вже сформувався список популярних варіантів, які замовляють частіше за інших, і ми поділимося ними.
У нього входить:
- об'ємні літери з внутрішнім фронтальним підсвічуванням на напів- або повністю прозорій панелі. Панель може бути литию з акрилу або зовсім перфорованою. Бекграунд, який пропускає світло все більше стає популярним, він створює ефект польоту літер у повітрі, роблячи вивіску "повітряною". Краса - це легко, якщо за справу беруться профі, тому і вивіска частіше несе в собі легкість. Іноді цей ефект реалізовується в підвісних об'ємних літерах без бекграунду.
- об'ємні літери на непрозорій композитній панелі, які можуть бути врізаними, прорізаними, інкрустованими або накладними. Композитні матеріали стають в топ завдяки своєму досконалому дорогому виду і високій стійкості до зношування. Вивіска з композиту виглядає дуже презентабельно. У таких конструкціях часто реалізується контражурне підсвічування, коли літери підсвічуються не зсередини, а ззаду для створення ефекту ореолу.
- лайтбокс в класичному виконанні. Ну, тому що світловий короб - один з найдоступніших варіантів вивіски. До слова, часто саме він ідеально підходить під концепцію б'юті-бару, особливо якщо той розрахований на young-аудиторію - невигадливий, молодіжний і максимально яскравий. Як правило, фронтальна і бічна підсвітка бере на себе обов'язок зробити таку вивіску дійсно яскравою.
Поради щодо вибору
Нехай напис буде без зайвих завитків, якщо вони не є атрибутами бренду. Як і в будь-який інший вивісці, в цій найголовніше - читабельність. Перш ніж визначити остаточний варіант, покажіть макети кільком незацікавленим людям. Іноді погляд зі сторони може бути вирішальним. І ніякої двозначності в прочитанні символів!
Не розміщуйте на вивісці багато тексту. Є салони, які роблять вивіску продовженням фасадного оздоблення козирка то всій довжині пишуть на ньому перелік послуг. Це ставить в расфокус найголовніше - ім'я /бренд. Зайвий текст перевантажує зір, розсіює увагу. Можна написати короткі слова з витриманим інтервалом, але краще без фанатизму.
Вивіска повинна бути великою. Нехай її буде видно з проїжджої частини, де на швидкості 50 км на годину будуть їхати в авто або маршрутці потенційні клієнти. У них не завжди є можливість примружити очі і прочитати напис на вивісці.
Вибір кольорів для салонної вивіски повинен грунтуватися на психології сприйняття, і частіше жінками. Ми не експерти, але ліловий, золотистий або лососевий будуть краще виглядати, ніж зелений або червоний. Але це суто наша думка.