Вивіска “Продукти”
Вивіски для магазину Продукти в Україні разом з аптечними входять в топ вивісок, які виготовляються. І хоча вони так само, як і аптечні, рідко конкурують один з одним в дизайні, дещо для їх ефективності можна зробити. Давайте подивимося, якою може бути вивіска Продукти.
Спектр матеріалів.
Це одна з небагатьох категорій вивісок, для виготовлення яких можна використовувати будь-який матеріал, який існує у виробництві реклами. Виготовлення вивісок для продуктових магазинів можна організувати, маючи в арсеналі одну банерну тканину. До речі, дуже часто ми бачимо вивіску продукти в Києві, яка представляє собою просто банер на каркасі. Часом і з каркасом не заморочуються, а просто кріплять його до стіни, і це працює, особливо якщо це торгова точка у дворі ЖК, що будується, або на околиці. Загалом, все, від ПВХ і навіть сатину до композитного алюмінію і латуні, можна ефективно використовувати у виробництві вивіски продуктової крамниці. Головне, щоб мета виправдовувала засоби.
Види конструкцій.
З нашого досвіду більшість дрібних магазинів обирають недорогі конструкції. Нерідко завдання навігації в таких добре виконує дешева точкова світлодіодна LED-вивіска з динамічним підсвічуванням по периметру - ви бачили їх сотні разів, коли спускалися в підвальні магазинчики. Продовольчі МАФи часто роблять звичайні панельні вивіски з напівоб'ємними накладними літерами та зовнішнім підсвічуванням. Більші магазини, особливо ті, що стоять окремо, або мережеві охоче вішають світлові короби всіх різновидів або об'ємні літери, рідше - дахові установки. Замовити вивіску для магазину на дах варто в разі щільної високої забудови по сусідству, а також, якщо магазин розташовується в окремій будівлі.
Дизайн і форми.
Тут не завжди все так однозначно, як у випадку з аптечними вивісками. Магазинні часто роблять фігурними. Іноді це хороший прийом, наприклад, на жвавій торговій вулиці, коли складно виділитися серед інших. Вивіска з виступаючими за межі основного напису елементами (це може бути зображення хліба і пляшки молока, продуктового кошика або символу магазинної мережі) створить образ і краще запам'ятається людям, ніж просто "продукти". До подібних прийомів можна віднести розміщення букв не в одну строчку - "стрибаючі" букви. Лайтбокс у формі, що повторює напис, теж сюди.
Напис
З огляду на високу конкуренцію в сегменті, виділитися можна і додатковим текстом на вивісці. Особливо якщо та розміщена по всьому периметру фасаду. Крім назви, можна вказати основну групу продуктів або профіль магазину, щоб клієнт заздалегідь знав, ЩО точно можна купити. Якщо так робити, важливо використовувати два різних шрифти - для основного тексту і для додаткового, це дозволить візуально розмежувати інформацію. В цілому, в межах однієї вивіски якраз допустимо використовувати до 2х шрифтів.