Вивіска для готелів
Технічно виготовлення вивісок для готелів нічим не відрізняється від виготовлення вивісок для магазину чи салону краси. Набір матеріалів - той же, способи їх застосування - ті ж, а дизайн і габарити як завжди “дивляться” на бюджет. Об'ємними літерами, прямим або фігурним лайтбоксом, панельною або консольною вивіскою - всім цим може бути вивіска для готелів, як і будь-яка інша. Чим саме вона буде, вирішувати тільки власникові, а ми можемо просто дати деякі рекомендації, тому що повісили не одну вивіску в Україні та визначили для себе кілька кейсів.
Матеріал для вивіски варто підбирати, відштовхуючись від матеріалів, які переважають в обробці фасаду будівлі, його архітектурного стилю. Якщо в ньому беруть участь дзеркальні панелі або тоноване скло, не потрібно вішати пластиковий світловий короб. Нехай це буде щось більш витончене, хоча б об'ємні літери, написані курсивом. Вивіска з композиту з накладними або врізними акриловими літерами теж добре увійде в хай-тек стиль фасаду.
І звичайно, підбираючи матеріали, не варто забувати про місце розташування будівлі і потенційні погодні навантаження на вивіску.
Дизайн вивіски для готелів повинен перегукуватися з дизайном їх екс- і інтер'єрів, а це завжди відсилання до рівня закладів. Для фасаду великого мережевого готелю навряд чи підійде фігурний лайтбокс в формі ліжка з інтенсивним динамічним підсвічуванням (такий, до речі, непогано б доповнив вхідну групу хостела). Високоякісні матеріали (метал, дібонд /алюкобонд і інші композити, акрил) художні способи їх обробки (формування, полірування, нанесення фактури / зістарення), ефектні способи підсвічування і стильні поєднання кольорів - все це дозволить створити гідний дизайн вивіски для мережевого готелю високого рівня.
Колір і фактура. Ви завжди можете замовити вивіску для готелю в корпоративних кольорах, це багато в чому спрощує завдання. Якщо таких немає, краще орієнтуватися знову ж таки на ранг і стиль закладу. Високий клас в 98% асоціюється з золотими, срібними та бронзовими відтінками, які однаково добре виглядають матовими і глянцевими. Більша частина готелів середнього рівня і нижче віддають перевагу синім та червоним тонам, тим більше вони найбільш добре читаються на відстані. Ми б не списували з рахунків будь-які теплі відтінки білого (теплим його зробить жовте підсвічування), вони відмінно підходять для будь-якого рівня.
АЛЕ! Якщо подивитися на вивіски в Києві, можна зрозуміти, що право користуватися "заможним" кольором завжди дає готелю класний дизайн - навіть невеликий міський бутик-готель може бути прикрашений золотими літерами, якщо його фасад гідний цього.
І ще, будь-які кольорові відтінки можна обкантувати білим, так вони будуть краще читатися здалеку.
Шрифти. Не варто думати, що для крутої “п'ятірки” підійде тільки times new roman і подібні, згадати хоча б як ніби написаний від руки “Radisson”, представлений сьогодні в 114 країнах. Неогратеск, книжковий або декоративний, не важливо, який шрифт, важливо, щоб він добре поєднувався із загальним стилем закладу або був частиною його історії.