Вивіски для аптек
Мабуть, вивіски для аптек - це не так цікаво, як вивіски для барів та готелів, з їх дизайном особливо не пограти. Проте вони повинні бути максимально ефективними і залучати клієнтів. Як зробити так, щоб вивіска для аптеки добре працювала?
Ефективною аптечну вивіску робить в першу чергу якісне її виготовлення, яке буде виключно на совісті дизайн-студії, в яку ви звернетеся. У поняття якісного виконання входить весь продакшн - від підбору матеріалів до монтажу останнього елемента в конструкції. Але ви це і без нас знаєте, тому ми просто дамо деякі поради, які допоможуть замовити вивіску для аптеки.
- Вона повинна бути великою. Поцікавтеся заздалегідь, який розмір рекламного носія максимально допустимий на "вашому" будинку і зробіть саме такий. Нехай позначення вашого місця розташування буде помітним. Вивіска, яку видно з великої відстані, сприяє збільшенню зорового контакту з потенційним клієнтом, він буде сприймати її як радар. Це дуже важливо, якщо аптека розташована близько дороги, де буде частина її аудиторії. У проїжджаючого повз автомобіліста є лише кілька секунд, щоб побачити вашу вивіску. Правило максимально великої вивіски не працює тільки, якщо аптека розташована на дуже вузькій вулиці - на такій, де кути огляду обмежені, і швидко прочитати величезний напис стає важко.
- Завжди в компанії з білим. Виготовлення вивісок для аптек в Україні базується на використанні білого кольору, як основного, частіше фонового. Це не безпідставно - білий чітко асоціюється з медичною допомогою, тому їм не варто нехтувати. Кольором чистоти, віри та надії.
- Червоний, синій, зелений. Близько 60% аптек компонують білий з червоним, і ви теж подумайте над цим. По-перше, це комбо відразу відносить нас до міжнародної емблемі товариства Червоного хреста, яка вже понад 250 років є символом допомоги здоров'ю, а по-друге, червоний - це найбільш видимий на відстані колір. Він краще за інших сприймається оком. 40-сантиметрові букви червоного кольору буде добре видно на відстані більше 200 метрів. За ним йде синій - аналогічні букви синього кольору буде видно зі 170 м, і зелений - зі 140 м. Це топові відтінки для аптек без корпоративних колірних рішень. Можна подумати, навіщо робити дуже схожу на конкурентів вивіску, але в цьому сегменті не прийнято робити ставку на дизайн вивіски. У Києві аптеки змагаються в цінах і сервісі, але і це не головне для пересічного громадянина. Головне - поруч, ось, рукою подати. І потім, похід в аптеку - це не вибір, а необхідність.
- Стриманість. Прості форми і лінії, лаконічність виконання - головні характеристики аптечної вивіски. Так як ми казали з пункту вище, вона не повинна привертати увагу нестандартністю або креативом, вона просто повинна бути, видимою та добре читатися. А для цього потрібен хороший шрифт.
- Антиква або рубаний шрифт. Найбільш популярними шрифтами вважаються: із зарубками (антіква) і без них (рубані, гротески). Зарубки - це перпендикулярні штрихи на кінцях букви, які зазвичай починають і закінчують її лінії. Антиква завжди виглядає трохи більш офіційно, додаючи напису серйозності і грунтовності, рубаний шрифт краще читається здалеку. У першій групі дуже популярні Garamond і Times New Roman, в другій - Helvetica і Arial.
- Панелі-кронштейни. Фасад аптеки - топове місце для консольних вивісок. Їх роль в 99% випадках виконують хрести. Це можуть бути як фігурні (повторюють форму хреста), так і прямокутні лайтбокси (з нанесеним зображенням хреста). Їх роль - сказати "УВАГА", і вішають їх незалежно від наявності основної фасадної вивіски. Дуже добре працює "хрест" із динамічним підсвічуванням в темний час, дійсно концентруючи на собі увагу.
- Аптеки з приміщеннями на розі вулиць часто використовують у якості консольної вивіски вертикальний лайтбокс, на ньому також пишуть "аптека". Так ось, писати краще в стовпчик. Якщо ви хочете по горизонталі, то хоча б поверніть букви основою до торця будівлі.