Вивіски для аптек

Вивіски для аптек

Мабуть, вивіски для аптек - це не так цікаво, як вивіски для барів та готелів, з їх дизайном особливо не пограти. Проте вони повинні бути максимально ефективними і залучати клієнтів. Як зробити так, щоб вивіска для аптеки добре працювала?

Ефективною аптечну вивіску робить в першу чергу якісне її виготовлення, яке буде виключно на совісті дизайн-студії, в яку ви звернетеся. У поняття якісного виконання входить весь продакшн - від підбору матеріалів до монтажу останнього елемента в конструкції. Але ви це і без нас знаєте, тому ми просто дамо деякі поради, які допоможуть замовити вивіску для аптеки.

  1. Вона повинна бути великою. Поцікавтеся заздалегідь, який розмір рекламного носія максимально допустимий на "вашому" будинку і зробіть саме такий. Нехай позначення вашого місця розташування буде помітним. Вивіска, яку видно з великої відстані, сприяє збільшенню зорового контакту з потенційним клієнтом, він буде сприймати її як радар. Це дуже важливо, якщо аптека розташована близько дороги, де буде частина її аудиторії. У проїжджаючого повз автомобіліста є лише кілька секунд, щоб побачити вашу вивіску. Правило максимально великої вивіски не працює тільки, якщо аптека розташована на дуже вузькій вулиці - на такій, де кути огляду обмежені, і швидко прочитати величезний напис стає важко.

  2. Завжди в компанії з білим. Виготовлення вивісок для аптек в Україні базується на використанні білого кольору, як основного, частіше фонового. Це не безпідставно - білий чітко асоціюється з медичною допомогою, тому їм не варто нехтувати. Кольором чистоти, віри та надії.

  3. Червоний, синій, зелений. Близько 60% аптек компонують білий з червоним, і ви теж подумайте над цим. По-перше, це комбо відразу відносить нас до міжнародної емблемі товариства Червоного хреста, яка вже понад 250 років є символом допомоги здоров'ю, а по-друге, червоний - це найбільш видимий на відстані колір. Він краще за інших сприймається оком. 40-сантиметрові букви червоного кольору буде добре видно на відстані більше 200 метрів. За ним йде синій - аналогічні букви синього кольору буде видно зі 170 м, і зелений - зі 140 м. Це топові відтінки для аптек без корпоративних колірних рішень. Можна подумати, навіщо робити дуже схожу на конкурентів вивіску, але в цьому сегменті не прийнято робити ставку на дизайн вивіски. У Києві аптеки змагаються в цінах і сервісі, але і це не головне для пересічного громадянина. Головне - поруч, ось, рукою подати. І потім, похід в аптеку - це не вибір, а необхідність.

  4. Стриманість. Прості форми і лінії, лаконічність виконання - головні характеристики аптечної вивіски. Так як ми казали з пункту вище, вона не повинна привертати увагу нестандартністю або креативом, вона просто повинна бути, видимою та добре читатися. А для цього потрібен хороший шрифт.

  5. Антиква або рубаний шрифт. Найбільш популярними шрифтами вважаються: із зарубками (антіква) і без них (рубані, гротески). Зарубки - це перпендикулярні штрихи на кінцях букви, які зазвичай починають і закінчують її лінії. Антиква завжди виглядає трохи більш офіційно, додаючи напису серйозності і грунтовності, рубаний шрифт краще читається здалеку. У першій групі дуже популярні Garamond і Times New Roman, в другій - Helvetica і Arial.

  6. Панелі-кронштейни. Фасад аптеки - топове місце для консольних вивісок. Їх роль в 99% випадках виконують хрести. Це можуть бути як фігурні (повторюють форму хреста), так і прямокутні лайтбокси (з нанесеним зображенням хреста). Їх роль - сказати "УВАГА", і вішають їх незалежно від наявності основної фасадної вивіски. Дуже добре працює "хрест" із динамічним підсвічуванням в темний час, дійсно концентруючи на собі увагу.

  7. Аптеки з приміщеннями на розі вулиць часто використовують у якості консольної вивіски вертикальний лайтбокс, на ньому також пишуть "аптека". Так ось, писати краще в стовпчик. Якщо ви хочете по горизонталі, то хоча б поверніть букви основою до торця будівлі.