Як заощадити при замовленні рекламної вивіски

Як заощадити при замовленні рекламної вивіски

Чи варто на самому початку статті з такою назвою говорити, що на вивісці економити НЕ ПОТРІБНО? Не робіть цього. Ми сотню раз перевірили, що рекламна вивіска недорого в результаті завжди виявляється дорогою - дешеві матеріали легко ламаються, фарби стираються, плівки відклеюються, світло гасне завчасно і, взагалі, жлобська вивіска не сприяє просуванню і якісно спотворює магазин (пам'ятаєте, зустрічають по одягу?).

АЛЕ! ми дещо знаємо про те, як заощадити при замовленні рекламної вивіски, якщо керуватися холодним розумом і практичним поглядом. Отже, далі - на чому можна зекономити без корекцій технологічного процесу, тобто без жертв в якості.

Макет своїми руками

Як заощадити на вивісці, не впливаючи на її якість в результаті? Перше, що можна зробити - це макет своїми руками.

Якщо ви непогано володієте ілюстратором або фотошопом (eps, ai), розумієте, що растрові елементи зберігаються в форматі CMYK і конвертуються в криві, якщо включають вектори, знаєте, яким має бути розширення в реальному розмірі, вставляєте, а не прілінковуєте растрові елементи в векторних форматах, то напевно впораєтеся з макетом самостійно і зможете скоротити бюджет на вивіску. В крайньому випадку, у вас може бути знайомий, який розбирається в цьому та допоможе за винагороду, меншу, ніж потребують дизайн-ательє.

Простий шрифт

Чим простіше шрифт, тим простіше його вирізати, тим дешевше він обійдеться. Складний для читання шрифт - по-перше, складний, по-друге, дорогий. Навіщо він? Якщо зарубки або курсив - не ваша корпоративна фішка, візьміть старий добрий рубаний. Непафосні сімейства Futura або Helvetica будуть виконувати всі свої функції - легко читатися, бути помітними, працювати на ефективність, не гірше, ніж Garamond. Камон, навіть Барак Обама використав рубаний Готем в своїй передвиборчій кампанії.

Розмір і кількість символів

Якщо перед вами - малогабаритний об'єкт, фасад або дах якого легко входить в поле зору, зовсім не обов'язково монтувати на нього великі літери. Нехай вони будуть в діапазоні 50-80 см. Матеріали, які використовуються - це 30% вартості готової вивіски, ще 50% - це їх обробка, тому чим менше за розміром символи, тим менше робота і більше економія. На ціну монтажу це також вигідно вплине.

Там, де можна скоротити, краще скоротити - ніяких "салонів-магазинів квітів" або "ремонт і монтаж шин", все це можна сказати коротше, простіше.

Лайтбокс або букви без підкладки

Як би круто не виглядали об'ємні букви на вашій уявній вивісці, спробуйте об'єднати їх в лайтбоксі. Ви зможете пристойно скоротити витрати на матеріали. Так, вид втратить кілька балів, але якщо сильно треба заощадити, буде не менш робочим.

Якщо не вдасться змиритися зі світловим коробом, подумайте над тим, щоб прибрати підкладку букв. Її часто виготовляють з алюмінію або композитних матеріалів, прибравши з кошторису які, ви отримаєте вивіску в 2 рази дешевше. Варіант букв без підкладки ідеально підійде, якщо вішати їх потрібно на рівну красиву стіну. Якщо стіна так собі, тут не заощадити, беріть підкладку.

Інкрустація

Замовте прорахунок інкрустації букв, якщо їх планується багато. Довга назва буде коштувати дорого через складність поєднання вузьких букв. Якщо ви не зв'язані по руках і ногах вимогами брендбуку, спробуйте інкрустувати літери на підкладці. Вони будуть не об'ємними, та гарно читатимуться і підсвічуватимуться.

Самостійний монтаж

Якщо можете заручитися інформаційною підтримкою юриста, який введе в курс справи стосовно правил розміщення рекламних конструкцій, можете повісити вивіску самостійно. Доведеться попрацювати перфоратором. (Якщо що, демонтаж невірно закріпленої вивіски теж коштує грошей.)

Це основні способи економії без втрат в якості самого виробу. Тепер ви знаєте, як замовити вивіску правильно, дивлячись на неї з практичною боку.