Що таке інтер'єрні логотипи

Що таке інтер'єрні логотипи

Для того, щоб визначити, що таке інтер'єрні логотипи, давайте згадаємо, що таке логотипи взагалі. Це графічні знаки, символи або написи, які використовують для ідентифікації компанії на ринку і в соціумі. Це ключова складова іміджу бренду, який хоче заявити про себе. Важливими її характеристиками повинні бути виразність, запам'ятовуваність, лаконічність, асоціативність та унікальність. Стоп, а хіба не той самий меседж і функції несе в собі вивіска? Адже вивіскою може бути будь-який символ, слово або знак. Це дає нам право думати, що інтер'єрні логотипи - це ніщо інше, як інтер'єрні вивіски.

Відмінність буде лише в тому, що інтер'єрні логотипи для реклами не будуть мати юридичну силу, як ті лого, що стали зареєстрованими торговими марками.

Переваги інтер'єрних логотипів

Інтер'єрні - значить, ті, що розташовуються всередині приміщень. Чим це добре? Тим, що вимоги до фізичних якостей використовуваних матеріалів - трохи нижче. Так як вивіска всередині не повинна витримувати ні сніг, ні вітер, її можна здешевити, взявши менш товсті листи акрилу, наприклад. Більш того з тих же причин, вона прослужить довше, ніж зовнішня.

Здешевити можна і за рахунок менших габаритів - площі внутрішніх вивісок розраховані на більш близькі відстані, з яких на них будуть дивитися споживачі. Погодьтеся, найчастіше ми бачимо рекламні інтер'єрні логотипи при вході або в зоні прийому клієнтів, тобто на відстані максимум 3-5 метрів.

Ну і нарешті, інтер'єрні вивіски більш орієнтовані на цільову аудиторію. Повз вивіску фітнес-центру на вулиці ходять і ті, що зі спортом на "ви", а всередині - безпосередньо зацікавлені, тому вивіска студії пілатеса або кабінету масажу буде досить ефективною серед них.

Недоліки інтер'єрних вивісок

Високі вимоги до якості візуала і виконання конструкції. Повернемося до питання відстані, з якого клієнт може дивитися на вивіску всередині приміщення. Він може наблизитися до неї дуже близько, і побачити, що, наприклад, плівка oracal трохи відклеюється на торцях. Погане полірування букв з нержавійки теж може впасти в око. Не те, щоб зовнішні вивіски робили тяп-ляп, але вимоги до внутрішніх і правда вище. До дизайну в тому числі, тому над їх естетикою трохи більше чаклують.

Будемо відвертими, переважна кількість матеріалів, які використовують в зовнішній рекламі - НЕ біо. І якщо на відкритому свіжому повітрі до них не високі вимоги, то всередині приміщень вони ростуть. Багато замовників все частіше хочуть безпечні матеріали, екологічно-чисті, що багато в чому підвищує їх вартість.

Внутрішня реклама не може бути занадто яскравою, тому що буде розцінюватися як нав'язлива. Більш того її дизайн повинен перегукуватися зі стилем та кольоровими рішеннями в інтер'єрі, а це додатковий час на розробку проекту.

Що стосується способів виготовлення і різновидів конструкцій інтер'єрних вивісок, то вони такі ж як і ті, що для зовнішніх. До слова, самими трендовими видоами інтер'єрної вивіски сьогодні стали фреймлайти і крісталайти. Про них ви можете прочитати в наших попередніх статтях.