Що таке інтер'єрні логотипи
Для того, щоб визначити, що таке інтер'єрні логотипи, давайте згадаємо, що таке логотипи взагалі. Це графічні знаки, символи або написи, які використовують для ідентифікації компанії на ринку і в соціумі. Це ключова складова іміджу бренду, який хоче заявити про себе. Важливими її характеристиками повинні бути виразність, запам'ятовуваність, лаконічність, асоціативність та унікальність. Стоп, а хіба не той самий меседж і функції несе в собі вивіска? Адже вивіскою може бути будь-який символ, слово або знак. Це дає нам право думати, що інтер'єрні логотипи - це ніщо інше, як інтер'єрні вивіски.
Відмінність буде лише в тому, що інтер'єрні логотипи для реклами не будуть мати юридичну силу, як ті лого, що стали зареєстрованими торговими марками.
Переваги інтер'єрних логотипів
Інтер'єрні - значить, ті, що розташовуються всередині приміщень. Чим це добре? Тим, що вимоги до фізичних якостей використовуваних матеріалів - трохи нижче. Так як вивіска всередині не повинна витримувати ні сніг, ні вітер, її можна здешевити, взявши менш товсті листи акрилу, наприклад. Більш того з тих же причин, вона прослужить довше, ніж зовнішня.
Здешевити можна і за рахунок менших габаритів - площі внутрішніх вивісок розраховані на більш близькі відстані, з яких на них будуть дивитися споживачі. Погодьтеся, найчастіше ми бачимо рекламні інтер'єрні логотипи при вході або в зоні прийому клієнтів, тобто на відстані максимум 3-5 метрів.
Ну і нарешті, інтер'єрні вивіски більш орієнтовані на цільову аудиторію. Повз вивіску фітнес-центру на вулиці ходять і ті, що зі спортом на "ви", а всередині - безпосередньо зацікавлені, тому вивіска студії пілатеса або кабінету масажу буде досить ефективною серед них.
Недоліки інтер'єрних вивісок
Високі вимоги до якості візуала і виконання конструкції. Повернемося до питання відстані, з якого клієнт може дивитися на вивіску всередині приміщення. Він може наблизитися до неї дуже близько, і побачити, що, наприклад, плівка oracal трохи відклеюється на торцях. Погане полірування букв з нержавійки теж може впасти в око. Не те, щоб зовнішні вивіски робили тяп-ляп, але вимоги до внутрішніх і правда вище. До дизайну в тому числі, тому над їх естетикою трохи більше чаклують.
Будемо відвертими, переважна кількість матеріалів, які використовують в зовнішній рекламі - НЕ біо. І якщо на відкритому свіжому повітрі до них не високі вимоги, то всередині приміщень вони ростуть. Багато замовників все частіше хочуть безпечні матеріали, екологічно-чисті, що багато в чому підвищує їх вартість.
Внутрішня реклама не може бути занадто яскравою, тому що буде розцінюватися як нав'язлива. Більш того її дизайн повинен перегукуватися зі стилем та кольоровими рішеннями в інтер'єрі, а це додатковий час на розробку проекту.
Що стосується способів виготовлення і різновидів конструкцій інтер'єрних вивісок, то вони такі ж як і ті, що для зовнішніх. До слова, самими трендовими видоами інтер'єрної вивіски сьогодні стали фреймлайти і крісталайти. Про них ви можете прочитати в наших попередніх статтях.