Що таке об'ємні букви
Що таке об'ємні букви в рекламі
Об'ємні букви - це найпотужніший рекламний інструмент, особливо коли справа стосується неймінгу. Подача імені, під яким компанія виводиться на ринок, і справді найважливіша частина маркетинг-стратегії будь-якого бренду, і краще букв ніщо не зробить цього. Вони без зусиль тримають увагу і одразу звертають до суті тих, хто на них дивиться, навіть якщо сильно здалеку - чіткі обриси і контури, ніяких зайвих елементів, які розсіюють увагу.
З огляду на яскраво виражену функцію візитки ніхто не скаже, що об'ємні букви для реклами. Точніше, виключно для реклами - як ми вже сказали, їх головна місія лежить в поданні комерційної назви бренду, за яким його ідентифікує споживач. За допомогою букв компанія позиціонує себе в торговому просторі, формує сприйняття себе аудиторією, направляє її увагу.
І хоча в 80% випадках рекламні об'ємні букви презентують ім'я, вони можуть розповідати і про інше. З їх допомогою можна визначити сферу діяльності компанії, розповісти про послугу або товар, які чекають на споживача в точці продажу. Літерами можна написати "молоко від фермера", "лаунж" або "дитяча кімната". Іншими словами, як рекламний носій літери досить універсальні з точки зору використання. Як втім і з точки зору сфери застосування - їх можна реалізовувати як всередині, так і зовні приміщень, і навіть на даху. У відповідних розмірах об'ємні букви легко стають дахової установкою. І ще одне - вони класно поєднуються з іншими рекламними носіями. У лайтбокс, панель-кронштейн або пілон вони інтегруються дуже легко.
Підіб'ємо завдання об'ємних літер
- номінативна - пряма презентація імені або послуги
- комунікативна - просування бренду/продукту
- естетична - створення позитивного враження про бренд (імідж)
- адаптивна - гнучкість в компонуванні з іншими рекламними елементами.
Що таке об'ємні букви як конструкція
В цілому кожна буква - це окрема рекламна конструкція. У неї є свій каркас, лицьові і задня панелі, підсвічування. Вона може бути будь-якої висоти і товщини. Загалом, кожна буква - це вже самостійний рекламний носій. Давайте докладніше про його конструктивні елементи.
Найпоширеніший варіант конструкції букв:
- задня панель-основа (в варіантах з контражурним підсвічуванням її може не бути)
- торцеві панелі (боки букв)
- лицьова панель
- освітлювач (якщо він реалізований всередині літери)
- блок живлення.
Всі панелі-складники сьогодні виготовляють з різних матеріалів - ПВХ, полістирол, акрил, алюміній, алюмінієвий композит, нержавіюча сталь. При цьому найпоширенішим матеріалом для задньої панелі залишається пвх, для торцевих - пластик, для фронтальної - акрил або композит.
Сьогодні для виготовлення торцевих панелей багато виробничих фабрик використовують профільні системи по типу ALS або ELCAMET.
Це гнучкі профілі з кольорового алюмінієвого листа, які легко піддаються згинанню вручну за допомогою спеціальних щипців або на автоматизованих профілезгибальних верстатах. Використання таких профілів вельми спрощує (а точніше виключає) завдання з вирізання пластикових бічних частин і склеювання їх з передньою панеллю (після цього вони в більшості випадках обклеюються кольоровою плівкою oracal), яка раніше стояла перед кожним виробником. Описаний процес був дуже витратним за часом і ресурсами, тому кольорові алюмінієві профілі в якості бічних панелей букв все більш популярні.
Ще одним конструктивним елементом може бути підкладка - короб, на який накладаються літери. Він може бути світловим і ні (по суті їм може бути і повноцінний лайтбокс). Популярними матеріалами для підкладки вважаються пластик, метал або композитний матеріал.
У разі якщо підкладки немає, букви кріпляться на дистанційні тримачі з відривом від поверхні, для якої передбачені.