Що таке штендери для реклами
Знаєте, ми б сказали, що рекламні штендери - це ті ж POS, тільки ще простіше. Технічно і офіційно вони не відносяться до point of sales, але, як на нас, несуть аналогічні функції в комунікації з клієнтом, таргетуванні та навігації. А ще вони такі ж мобільні. Але давайте докладніше про те, що таке штендери для реклами і як можна зробити ще простіше, ніж POS.
Як виглядає штендер
Це малогабаритна А-конструкція до ~1,5 кв.м, яка за зовнішніми ознаками нагадує класичний курінь з чотирма точками опори. В силу відсилання до такого "будиночка" її часто називають розкладачкою, рекламною розкладачкою. При цьому корпус в нього не обов'язково прямокутний - арки та інші нестандартні форми також характерні для сучасних штендерних конструкцій.
Генетично класичні штендери - двосторонні, тобто мають 2 поверхні, які можуть бути рекламними, проте в практиці зустрічаються і односторонні статичні варіанти.
Сферою застосування штендерів служить будь-яка - від фінансових та освітніх установ до торгово-розважальної інфраструктури.
З чого складається штендер:
- каркас - рама з металу, дерева, композитних або полімерних матеріалів. Конструкції, призначені для використання на відкритому повітрі найчастіше комплектуються металевим каркасом для високих вітрових навантажень.
- рекламна поверхня - панель-основа для майбутнього рекламного контенту. Її можуть виробляти з дерева, сталі, полімерів, полікарбонату, пластика, оргаліту. Останні 2 варіанти - самі бюджетні і невиправдані, тому що найменш стійкі до ударів і навантажень.
- рекламне поле - текст або зображення, які можуть бути надруковані або вирізані з кольорової плівки-самоклейки. Вони можуть бути і просто написані крейдою або маркером, якщо лицьові поверхні конструкції зроблені з аспідного сланцю або емальованого пластика. Інфоносієм може бути навіть звичайний лист для принтерного друку, якщо штендер зроблений за типом фліпчарту, в якому папір скріплений притискною планкою. І саме інноваційне рішення для відображення інформації - led-екран. Світлодіодні штендери відкривають еру динамічної подачі інформації з можливістю дистанційної її зміни.
Що таке рекламні штендери з точки зору маркетингу?
Це самий бюджетний спосіб привернути увагу клієнта, це чіткий стрітлайн в потоковому трафіку, який скаже: стоп, тут є те, що тобі потрібно, всього в двох кроках. Неймовірно, але всупереч своїй дешевизні у нього дуже багато сильних сторін:
- мобільність - конструкція абсолютно переносна, сьогодні тут - завтра - там.
- промоушен - він безпосередньо просуває продукт або послугу, причому на відстані від точки продажів. Це "холодні" продажі під ногами у клієнтів.
- таргет - відсіває нецільову аудиторію. У кавову точку не піде фанат церемоніальних японських чаїв, а в сервіс з ремонту взуття не звернеться той, чиї снікерси поки цілі.
- навігація - з відповідними відмітками в інфополі вказує напрямок, координує клієнта без прямої видимості вивіски (у дворі, арці, підвалі, за рогом)
- реклама майбутнього проекту - як заглушка для сайту, який ще не готовий, штендер з повідомленням "скоро відкриття" може бути заглушкою для майбутньої бургерной, вона ще будується, але аудиторія вже фіксує, що скоро поблизу можна буде перекусити.
- оперативна зміна контенту - щоб змінити інформацію, іноді досить просто стерти колишню.