Логотип на ресепшн
Якщо вивіска на вулиці - це візитка і навігація, тобто майже на 80% інформація, то логотип на ресепшн - це у більшій частині брендинг. Йому не потрібно здалеку кричати своє ім'я, вказуючи на шлях, або закликати з дороги, він в полі зору свого прямого клієнта, який ВЖЕ чекає сервісу. Він знайомиться віч на віч, уособлює філософію, розділяє культуру і цінності бренду, презентує іміджеву складову компанії. Така місія безумовно впливає на проект і технічну реалізацію. Давайте спробуємо простежити, чим в цьому контексті може відрізнятися логотип на ресепшн на замовлення.
Проект
Над дизайном вивіски для лобі працюють довше, ніж над дизайном вуличної. Часто в розробці проекту бере участь графічний дизайнер компанії-замовника, який точно знає, які елементи, форми, кольори та інші корпоративні знаки найкращим чином створюють чіткі асоціації з брендом (він може надіслати і готовий макет). Але навіть якщо стороннього дизайнера немає, ціль в розробці проекту ставиться саме на це.
Інтер'єрна вивіска повинна також відповідати загальному стилю зони прийому клієнтів. У зв'язку з цим ми рекомендуємо замовляти виготовлення логотипів для ресепшена на етапі розробки дизайну приміщення. Коли стіни пофарбовані і всі акценти в інтер'єрі розставлені, логотип часто доводиться робити нейтральним, а можна ж будь-яким, якщо вчасно.
Матеріали
Пам'ятаємо, що ресепшн - це обличчя компанії, по ньому зустріне її клієнт. Відповідно якість виконання вивіски має бути високою. Такою її роблять відповідні матеріали. Їх варто обирати, відштовхуючись не від ціни, а від зовнішніх характеристик.
Вивіска, призначена для зони зустрічі відвідувачів також призначена для прямого зорового контакту з ними, досить близького контакту. У більшості випадків вона висить в парі метрів від глядача - будь-які недоліки будуть помітні, тому їх потрібно виключити.
Варто вибирати матеріали, які максимально добре піддаються кінцевому фінішу - шліфуються, поліруються або навпаки зістарюються.
У Києві логотипи для ресепшена найчастіше виготовляють з високоміцних матеріалів на основі листового алюмінію - дібонда та алюкобонда. Вони виглядають дорого і презентабельно. До речі вони навіть необробленими виглядають досить ефектно, і при цьому класно піддаються фрезеруванню і ламінуванню.
Дужих обертів набирають дерево і фанера (/пробка), а також камінь як безпечні екологічні матеріали. Такі матеріали особливо популярні в компаніях з акцентом на екологічність, пов'язаних з індустрією краси, харчування, здоров'я або спорту.
Серед тих матеріалів, які ніколи не використовуються для інтер'єрних вивісок - пластикові тканини. Це текстильні та банерні пвх-полотна, які використовуються для великогабаритних вивісок, яких зазвичай не потребує зона прийому гостей.
Композиція
Вивіска для приймальні найчастіше складається з назви компанії та логотипу. Гарячим трендом для такої реалізації служать лайтбокси з композитних матеріалів з врізними або накладними об'ємними літерами з акрилу. Цей варіант не позбавлений строгості, але при цьому досить витончений.
Поширеними також вважаються напівоб'ємні букви з нержавіючої сталі. Це більш доступний вид вивіски, але все ще стильний. Сталь можна бездоганно відшліфувати, і навіть в своєму базовому сріблястому кольорі вона буде виглядати вражаюче. Букви зі сталі встановлюють на віддалених від стіни кріпленнях або на підкладку контрастуючого кольору. Акрилові букви з контражурним підсвічуванням не менш часто прикрашають зони прийомних. І навіть літери з неону стають відмінним рішенням у відповідних приміщеннях - наприклад, шоу-румах одягу або beauty-барах.