Рекламні щити
Який штендер краще
Виготовлення рекламних щитів у нас, як правило, починається з фрази "а який краще замовити". Чесно сказати, ми трохи губимося, відповідаючи, тому що не знаємо, навіщо і куди вам потрібні рекламні щити. У Києві ми з вами бачимо штендери всюди - близько каво-спотів, адвокатських контор, мовних шкіл - одні вказують шлях, інші інформують про великий сейл, треті презентують перелік послуг. І хоча візуально штендери можуть бути однаковими, конструктивно вони - різні, тому що експлуатуються в різних умовах. Один може бути з металу, тому що стоїть на розі вітрів, другий - з двп, тому що всередині шопінг-молу. Ви розумієте, до чого ми хилимо, так? До того що рекламні щити на замовлення набувають ту чи іншу конструкцію, виходячи з цілей використання. Останні визначає тільки замовник, а ми можемо лише дати пораду. Так ось, ми хочемо дати кілька порад і кейсів з вибору штендера. Йде?
Як обрати матеріал
Як ми вже натякнули, підбір матеріалів здійснюється на підставі умов експлуатації. Для вуличних установок далеко від точки продажів краще вибирати важкі матеріали - профільну сталеву трубу для каркасу і оцинковану сталь або металокомпозіт для рекламних панелей. Ці матеріали зроблять штендер важким, а разом з тим стійким до вітрових навантажень і опадів.
Для локацій зі швидким доступом (щоб в разі чого пофіксити або вчасно прибрати) в якості лицьових панелей підійдуть легкі пластики і полімери - сотовий або литий полікарбонат, пвх, полістирол. При цьому їхню вагу радше збалансувати металевою рамою.
Штендери всередині приміщень можна робити з абсолютно будь-якого матеріалу, навіть панелей з деревної стружки або пінопласту.
Який оптимальний функціонал
Якщо ви плануєте часто міняти рекламне зображення і місце установки, вам потрібні:
- каркас, що складається - він забезпечує максимально просте транспортування і більш стійкий на не ідеально рівних поверхнях
- профільна система - опціонально, звичайно, але краще помістити постер в click-профіль і міняти його без сторонньої допомоги, коли заманеться, відкривши і закривши стулки
або
- панелі з "кишенями" - коли на лицьових сторонах закріплюються спеціальні накладки, куди можна вкладати друковані матеріали, як флаєри. Трохи ретро, але все ще працює, особливо всередині приміщень
або як мінімум
- підвісна система - це коли зображення друкується на тонкому пластику, який фіксується на каркасі за допомогою отворів і кріплень підвісним способом. Складний в порівнянні з попередніми варіант зміни рекламного зображення, але більш простий, ніж у випадку зі сталевими панелями, на які наносять аплікацію.
Якщо ви хочете не тільки часто змінювати рекламний меседж, але і комунікувати з клієнтом в форматі тексту або малюнка від руки, то штендери під крейду будуть ідеальним рішенням. На грифельній дошці можна написати те, що захочеться, стерти, і написати нове.
Напевно, не варто додавати, що для розширення функціоналу виносного щита краще робити його двостороннім.
Наостанок скажемо, що всі друковані зображення бажано ламінувати (якщо це не пропонує виробник), щоб продовжити їх ресурс без подряпин, відколів та бруду.
Щоб підвищити видимість реклами в будь-яку погоду, панелі краще захистити покриттям з антивідблискуючим эффектом.