Вивіска для пекарні
Уявна вивіска для пекарні на думку багатьох повинна вміщувати на собі зображення хлібу. Або кренделю. Ну, пшеничного колосу, на крайній випадок. Це так, але не обов'язково і не завжди. Навіть ті, хто колись бачив справжні "тошнотики" з лівером і хліб в авоськах, сьогодні легко можуть уявити зовсім іншу вивіску. Поряд з хлібними асоціаціями все частіше з'являються образи Буланжері та патіссері Парижа або Брюгге, і там немає місця простоті та однозначності.
Якщо пройтися і подивитися вивіски пекарень в Києві, можна побачити, що їх дизайн і стиль цілком міг би перекочувати на вивіски ресторанів, готелів і навіть тих установ, які не пов'язані з сегментом HoReCa. Це тому що сучасна пекарня перестає бути просто місцем виготовлення і реалізації хліба, вона стає місцем відпочинку, особливим класом кафе з ухилом на свіжу випічку в меню. Саме з цієї причини виготовлення вивісок для пекарень в Україні можна звести загалом до виготовлення вивісок - тобто технічно вони можуть бути ідентичними. Однак з точки зору дизайну серед них можна виділити деякі тенденції. Давайте коротко поговоримо про них.
Кольори
Пекарні органічно виглядають з вивісками спокійних відтінків, зокрема бежево-коричневої гами. Такі відтінки створюють враження затишку і тепла, викликаючи асоціації з хлібом або солодкою булочкою, які щойно дістали з печі. Замовити вивіску пекарні в яскраво-синьому або зеленому кольорі буде дивно, якщо це не корпоративні кольори.
Непогано виглядають пастельні відтінки м'ятного, бузкового, лососевого кольору, особливо якщо це вивіски пекарень з ухилом на кондитерські вироби. Така палітра вилучає легкість, натхнення та настрій, але не кричить святом. Ці кольори також актуальні для чайних, які працюють part-time.
При цьому, якщо пройтися по європейським булочним, вивісок, на яких контрастують поєднання титу "чорний і лимонний", "шоколадний і молочний", "фісташковий і чорний", дуже багато. Наші заклади вже щосили переймають ці традиції в рекламному оформленні.
Шрифти
Для закладів формату "хліб на винос" підійдуть і прості рубані шрифти - простий напис завжди ближче до народу. Будь-які сучасні гротески, прототипи Arial або Futura, будуть легко читатися і викликати прихильність до себе.
Написи вивісок хлібних, що працюють у форматі кафе, часто реалізують в шрифтах антікви. Вони завжди наділяють вивіску декоративними якостями. Зі старих можна пробувати італійсько-французьку групу типу Garamond, з сучасних - аналоги сімейства Bembo. Останні характеризуються класичною простотою та благородними пропорціями без будь-яких особливостей, що ускладнюють читання. Всі антікви непогано виглядають на вивісках у курсиві.
Дизайн
Виконання вивіски для сучасної пекарні рідко сьогодні включає інтеграцію додаткових об'ємних елементів з однозначним меседжем "хліб". Звичайно, для точки продажу гарячого лаваша на вивісці можна розмістити його зображення, але для формату кафе точно можна знайти інші варіанти. Наприклад, геометричне/мальоване зображення пшеничного колоса або інших тематичних образів, які можуть робити відсилання до процесу приготування або готової випічки.
Дизайн створюється не без участі матеріалів, тому на них - також пильна увага. Найбільш ходовим матеріалом можна назвати композит, тому що він моментально додає закладу рівня, статусності. На нього можна накласти світлові об'ємні літери або зробити в ньому літери на проріз, доповнивши їх контражурним підсвічуванням. Можна працювати з нержавіючою сталлю або навіть оцинковкою. Що стосується пластиків і полімерів, то знову-таки для формату on-the-go - може бути, але заклад "здешевіють".
Сподіваємося, наші поради стануть в нагоді вам, коли будете думати над вивіскою для своєї пекарні.