Вивіска для пекарні

Вивіска для пекарні

Уявна вивіска для пекарні на думку багатьох повинна вміщувати на собі зображення хлібу. Або кренделю. Ну, пшеничного колосу, на крайній випадок. Це так, але не обов'язково і не завжди. Навіть ті, хто колись бачив справжні "тошнотики" з лівером і хліб в авоськах, сьогодні легко можуть уявити зовсім іншу вивіску. Поряд з хлібними асоціаціями все частіше з'являються образи Буланжері та патіссері Парижа або Брюгге, і там немає місця простоті та однозначності.

Якщо пройтися і подивитися вивіски пекарень в Києві, можна побачити, що їх дизайн і стиль цілком міг би перекочувати на вивіски ресторанів, готелів і навіть тих установ, які не пов'язані з сегментом HoReCa. Це тому що сучасна пекарня перестає бути просто місцем виготовлення і реалізації хліба, вона стає місцем відпочинку, особливим класом кафе з ухилом на свіжу випічку в меню. Саме з цієї причини виготовлення вивісок для пекарень в Україні можна звести загалом до виготовлення вивісок - тобто технічно вони можуть бути ідентичними. Однак з точки зору дизайну серед них можна виділити деякі тенденції. Давайте коротко поговоримо про них.

Кольори

Пекарні органічно виглядають з вивісками спокійних відтінків, зокрема бежево-коричневої гами. Такі відтінки створюють враження затишку і тепла, викликаючи асоціації з хлібом або солодкою булочкою, які щойно дістали з печі. Замовити вивіску пекарні в яскраво-синьому або зеленому кольорі буде дивно, якщо це не корпоративні кольори.

Непогано виглядають пастельні відтінки м'ятного, бузкового, лососевого кольору, особливо якщо це вивіски пекарень з ухилом на кондитерські вироби. Така палітра вилучає легкість, натхнення та настрій, але не кричить святом. Ці кольори також актуальні для чайних, які працюють part-time.

При цьому, якщо пройтися по європейським булочним, вивісок, на яких контрастують поєднання титу "чорний і лимонний", "шоколадний і молочний", "фісташковий і чорний", дуже багато. Наші заклади вже щосили переймають ці традиції в рекламному оформленні.

Шрифти

Для закладів формату "хліб на винос" підійдуть і прості рубані шрифти - простий напис завжди ближче до народу. Будь-які сучасні гротески, прототипи Arial або Futura, будуть легко читатися і викликати прихильність до себе.

Написи вивісок хлібних, що працюють у форматі кафе, часто реалізують в шрифтах антікви. Вони завжди наділяють вивіску декоративними якостями. Зі старих можна пробувати італійсько-французьку групу типу Garamond, з сучасних -  аналоги сімейства Bembo. Останні характеризуються класичною простотою та благородними пропорціями без будь-яких особливостей, що ускладнюють читання. Всі антікви непогано виглядають на вивісках у курсиві.

Дизайн

Виконання вивіски для сучасної пекарні рідко сьогодні включає інтеграцію додаткових об'ємних елементів з однозначним меседжем "хліб". Звичайно, для точки продажу гарячого лаваша на вивісці можна розмістити його зображення, але для формату кафе точно можна знайти інші варіанти. Наприклад, геометричне/мальоване зображення пшеничного колоса або інших тематичних образів, які можуть робити відсилання до процесу приготування або готової випічки.

Дизайн створюється не без участі матеріалів, тому на них - також пильна увага. Найбільш ходовим матеріалом можна назвати композит, тому що він моментально додає закладу рівня, статусності. На нього можна накласти світлові об'ємні літери або зробити в ньому літери на проріз, доповнивши їх контражурним підсвічуванням. Можна працювати з нержавіючою сталлю або навіть оцинковкою. Що стосується пластиків і полімерів, то знову-таки для формату on-the-go - може бути, але заклад "здешевіють".

Сподіваємося, наші поради стануть в нагоді вам, коли будете думати над вивіскою для своєї пекарні.